[PG]Shetland merrie Daina van het Leemven

Moderators: Apple, Coby, C_arola, Pistasche, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

MimixDaina

[PG]Shetland merrie Daina van het Leemven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-06-20 15:26

Hoi! k zoek mijn vorige pony. Ik heb haar 1 juni 2020 verkocht naar mensen met een andere shetlander, paar dagen erna kreeg ik een berichtje dat het niet klikte met hun pony, ze zouden dus een nieuw huisje zoeken. Meerdere keren gevraag of ze al iets hadden gevonden en daar werd altijd pas dagen later op gereageerd, ondanks dat ze het gelijk gelezen hadden nadat ik het had gestuurd. uiteindelijk zou er rond 21 juni een nieuw huizje zijn gevonden. Na meerdere keren vragen naar contact gegevens word er gezegt dat de nieuwe eigenaren geen contact willen. Wat ik respecteer hoor. Maar er klopt iets niet(bv de shetlander die ze hadden was eerst 2jaar en toen 4 maanden en dat is niet mogelijk in een week). daarom wil ik toch opzoek.

De pony. Het gaat over Daina van het Leemven. Daina is een nu 10 jarige shetlander merrie. Jarig op 27 mei en geboren op 27 mei 2010. Ze is stekelharig vos en heeft dus over haar hele lichaam witte haartjes door haar vacht, op haar hoofd het meest. Daina is +- 85 cm. Daina is zelf gefokt door mijn opa. Ze is een lieve pony bij kinderen maar bij oudere mensen gaat ze wel testen. Ze kan ook wat vrijheidsdressuur, flemen en op het blok. ze kan longeren, lange teugelen, heeft 1x gelange lijnt en kan met iemand op haar rug stappen en accepteert het zadeltje. Ze is vanuit ons verkocht naar Ospel en zou uiteindelijk verkocht zijn naar iemand in Ospel weer, dit is het enegiste van wat ik weet waar ze zou kunnen zijn.
Ze is verkocht met een bordeaux rood halster om. Haar vader is Varwick v.d Nijkamphoeve.

Fotos:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

MimixDaina

Re: [PG]Shetland merrie Daina van het Leemven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-06-20 22:32

Door een bizarre gebeurtenis heb ik haar weer gevonden. Mijn gevoel klopte en er is gelogen. Ik ga zondag naar haar toe.

C_arola
Hoofdmoderator Informatief en Moderator Markt
May the horse be with you!

Re: [PG]Shetland merrie Daina van het Leemven

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-20 18:30

Aangezien ze weer is gevonden plaats ik hier een slotje.

''So you’ve had some bad days, no doubt. But I figure, instead of letting your yesterdays bring you down, maybe you can concentrate on building some happier memories today. And that way you’ll have them for tomorrow?”

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten