[EG]Belangrijk nieuws over nakomeling SAMBER grandprix

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
amen

Berichten: 5041
Geregistreerd: 19-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-19 12:59

LadyDi006 schreef:
Lami schreef:
De vader van het veulen is mr Concorde BJ die stond altijd ter dekking bij Leontien Zanderink. Misschien kennen zij deze fokker


De vader van Marsella is Samber.


de vader van het veulen is concorde bj, de moeder is dus marsella.

als je leontien zanderink vraagt of ze de persoon G Bolks kent, dan kun je meer komen te weten.

want die had toen marsella in bezit/


amen

Berichten: 5041
Geregistreerd: 19-04-03

Re: Belangrijk nieuws over nakomeling SAMBER grandprix

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-19 15:07

als TS marsella heeft staat fokker op papier, ..

en de moeder van marsella, hianca heeft bij kwpn in 2000 laatste veulen geregistreerd, tyrone v zirkoon.

die overleden is, net als de veulen van 99 en 98.

amen

Berichten: 5041
Geregistreerd: 19-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-19 15:50

LadyDi006 schreef:
Ibbel schreef:
Ze schrijft niet dat Hianca in 1989 gedekt is, ze schrijft dat Hianca in 1989 geboren is, en gedekt (geen jaartal van het dekken) is door Samber wat in 1994 Marsella opleverde.

Als ik de OP goed lees, wil ze de eigenaar van Hianca vinden, kennelijk omdat ze Marsella in bezit heeft.



Juist! Ik wil de vorige eigenaar van Marsella vinden en ik denk sat via Hianca de beste manier is.



Als jij Marsella in je bezit hebt, dan heb je papier en paspoort er bij. lijkt mij?

dus staat fokker op papier, en in paspoort staan de entingen, als t goed is, dan kan je bij jaartallen zien welke dierenarts die geent heeft, ook vragen wie haar toen in eigendom had.

als marsella nu van jou is, en je bent lid van het kwpn, kan je veel informatie krijgen, als je haar op naam zet, en kan je ook andere oudere eigenaren en fokkers vinden.

en ook bij het AES kan je bericht sturen of bellen, of je naam adres van fokker kan krijgen, van laatste veulen wat al genoemd is. vaak is dit als jij bewijst dat marsella in jou eigendom is, dus dat ze op jou naam staat geregistreerd.

en ladydi006, je komt over of je dit nog nooit hebt gedaan, of je erg jong bent, want alle adviezen, zijn al duidelijk gegeven, en jij blijft zelf wat onduidelijk in wat je nu wilt bereiken, en of jij nou marsella wel of niet in bezit hebt?

de goedkoopste manier om te zoeken is dus hengstenhouder leontien zanderink te bellen of zij adres G bolks heeft, en dat je je wat beter en duidelijker presenteerd dan hier, want anders word je niet serieus genomen, en als je onder de 16 bent, zou ik adviseren of je ouders kunnen bellen.

amen

Berichten: 5041
Geregistreerd: 19-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-19 19:28

Suzanne F. schreef:
Misschien is het haar verzorgpaard en dan heeft ze het papier/paspoort natuurlijk niet.


dat zou best kunnen, maar als t verzorgpaard oid is, dan moet ze wel toestemming van eigenaar hebben om deze info op te vragen en contact met vorige eigenaren te maken.


amen

Berichten: 5041
Geregistreerd: 19-04-03

Re: [EG]Belangrijk nieuws over nakomeling SAMBER grandprix

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-19 20:11

Ik snap je geheimzinnigheid. Want een paard kopen met niet de juiste papieren/paspoort is niet zuiver.

amen

Berichten: 5041
Geregistreerd: 19-04-03

Re: [EG]Belangrijk nieuws over nakomeling SAMBER grandprix

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-19 20:01

Als je door erkende kwpn da. Chip laat checken en melding maakt bij kwpn dat jij paard in eigendom hebt. Met paspoort. Kan je tegen betaling nieuw duplicaat papier krijgen tegen betaling.

Ook kan t dan zo zijn dat laatst bekende eigenaar brief krijgt papier te retourneren.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 40 bezoekers