Solar verlichting in de paddock/rijbak en op het erf

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jhellings
Berichten: 1
Geregistreerd: 04-03-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-22 22:32

Ik volg ook even. Erg interessant. Ik ben wel nieuwsgierig naar een constructie om het op te hangen.

marleen_usar

Berichten: 24655
Geregistreerd: 04-04-05
Woonplaats: Pernis

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-22 23:04

Ik heb er 1 van ome Alie was na een week in huis en werkt echt goed.

LienC

Berichten: 984
Geregistreerd: 25-01-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-22 23:16

marleen_usar schreef:
Ik heb er 1 van ome Alie was na een week in huis en werkt echt goed.


Heb je een linkje? :)

marleen_usar

Berichten: 24655
Geregistreerd: 04-04-05
Woonplaats: Pernis

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-22 23:25

Vraag ik aan mijn dochter morgen ik ben niet zo handig.

marleen_usar

Berichten: 24655
Geregistreerd: 04-04-05
Woonplaats: Pernis

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-22 09:05

€ 17,69 48%OFF | 20W Super Heldere Zonne-verlichting 122led IP65 Waterdichte Outdoor Indoor Solar Lamp Met Verstelbare Kop Brede Verlichting Hoek
https://a.aliexpress.com/_EvARhfP

Wij hadden de eerste uit het rijtje waar je uit kan kiezen. Met losse solar dan kan je hem altijd vervangen als die kapot is.

DuoPenotti

Berichten: 29454
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-22 09:25

marleen_usar schreef:
€ 17,69 48%OFF | 20W Super Heldere Zonne-verlichting 122led IP65 Waterdichte Outdoor Indoor Solar Lamp Met Verstelbare Kop Brede Verlichting Hoek
https://a.aliexpress.com/_EvARhfP

Wij hadden de eerste uit het rijtje waar je uit kan kiezen. Met losse solar dan kan je hem altijd vervangen als die kapot is.

maar niet echt vergelijkbaar, 500 lumen of 3200 lumen lijkt mij

marleen_usar

Berichten: 24655
Geregistreerd: 04-04-05
Woonplaats: Pernis

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-22 10:49

Hij is echt heel fel, ik kan er niet in kijken.

YvonneV
Berichten: 8778
Geregistreerd: 25-07-08
Woonplaats: kop van Overijssel

Re: Solar verlichting in de paddock/rijbak en op het erf

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-22 12:05

ik heb 2X 50w besteld https://www.into-led.com/nl/smart-solar ... =251592658.

zijn een stuk goedkoper en ik heb nu 1x 50w op netstroom hangen en dat is bijna voldoende alleen achter in de bak kan nog wat meer.

Nu moet ik er wel bij zeggen dat we nog wel wat licht hebben van de lantaarnpaal die aan de weg staat

LienC

Berichten: 984
Geregistreerd: 25-01-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-22 14:41

marleen_usar schreef:
€ 17,69 48%OFF | 20W Super Heldere Zonne-verlichting 122led IP65 Waterdichte Outdoor Indoor Solar Lamp Met Verstelbare Kop Brede Verlichting Hoek
https://a.aliexpress.com/_EvARhfP

Wij hadden de eerste uit het rijtje waar je uit kan kiezen. Met losse solar dan kan je hem altijd vervangen als die kapot is.


Verlicht dit echt een groot oppervlakte? Genoeg om uit te mesten, ook op zo'n 20/30 meter vanaf de lamp? Ik vind de plaatjes niet zo duidelijk.

marleen_usar

Berichten: 24655
Geregistreerd: 04-04-05
Woonplaats: Pernis

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-22 14:50

Ik hang het straks op en dan kijk ik even.

LienC

Berichten: 984
Geregistreerd: 25-01-11

Re: Solar verlichting in de paddock/rijbak en op het erf

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-22 14:54

Dankjewel :D

tirzasarah10

Berichten: 1831
Geregistreerd: 07-07-12
Woonplaats: Bant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-22 20:16

LienC schreef:
marleen_usar schreef:
€ 17,69 48%OFF | 20W Super Heldere Zonne-verlichting 122led IP65 Waterdichte Outdoor Indoor Solar Lamp Met Verstelbare Kop Brede Verlichting Hoek
https://a.aliexpress.com/_EvARhfP

Wij hadden de eerste uit het rijtje waar je uit kan kiezen. Met losse solar dan kan je hem altijd vervangen als die kapot is.


Verlicht dit echt een groot oppervlakte? Genoeg om uit te mesten, ook op zo'n 20/30 meter vanaf de lamp? Ik vind de plaatjes niet zo duidelijk.


Ik heb die maar dan om gewoon een pad naar het huis te verlichten, ja hij is fel. Kan je het vergelijken met die mega lamp? Absoluut niet.. heb van die mega lamp een goedkoper op ali voorbij zien komen, dan koste hij 75 maar zo lang hij bij into led 90 kost koop ik hem niet op ali. Je heb dan voor een beetje minder geld geen garantie en die zonnepanelen zijn toch wel fragiel. Zonnepanelen voor die lampen zijn overigens ook niet los te krijgen, ik heb mij rot gezocht om de stukken bij mij te kunnen repareren.

marleen_usar

Berichten: 24655
Geregistreerd: 04-04-05
Woonplaats: Pernis

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-22 20:52

Ik heb hem getest maar ik vind hem echt goed en ver schijnen.

YvonneV
Berichten: 8778
Geregistreerd: 25-07-08
Woonplaats: kop van Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-22 13:19

tirzasarah10 schreef:
LienC schreef:


Verlicht dit echt een groot oppervlakte? Genoeg om uit te mesten, ook op zo'n 20/30 meter vanaf de lamp? Ik vind de plaatjes niet zo duidelijk.


Ik heb die maar dan om gewoon een pad naar het huis te verlichten, ja hij is fel. Kan je het vergelijken met die mega lamp? Absoluut niet.. heb van die mega lamp een goedkoper op ali voorbij zien komen, dan koste hij 75 maar zo lang hij bij into led 90 kost koop ik hem niet op ali. Je heb dan voor een beetje minder geld geen garantie en die zonnepanelen zijn toch wel fragiel. Zonnepanelen voor die lampen zijn overigens ook niet los te krijgen, ik heb mij rot gezocht om de stukken bij mij te kunnen repareren.



https://www.bol.com/nl/nl/p/hoftronic-s ... oductTitle

veel goedkoper

YvonneV
Berichten: 8778
Geregistreerd: 25-07-08
Woonplaats: kop van Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-22 19:12

YvonneV schreef:
ik heb 2X 50w besteld https://www.into-led.com/nl/smart-solar ... =251592658.

zijn een stuk goedkoper en ik heb nu 1x 50w op netstroom hangen en dat is bijna voldoende alleen achter in de bak kan nog wat meer.

Nu moet ik er wel bij zeggen dat we nog wel wat licht hebben van de lantaarnpaal die aan de weg staat


Ik heb ze binnen nu staat er in de handleiding dat ik ze 3 keer aan en uit moet zetten om ze in de paring mode te krijgen maar ik kan geen aan/uit knopje vinden. Iemand die weet hoe het moet?

tirzasarah10

Berichten: 1831
Geregistreerd: 07-07-12
Woonplaats: Bant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-22 10:29

YvonneV schreef:
YvonneV schreef:
ik heb 2X 50w besteld https://www.into-led.com/nl/smart-solar ... =251592658.

zijn een stuk goedkoper en ik heb nu 1x 50w op netstroom hangen en dat is bijna voldoende alleen achter in de bak kan nog wat meer.

Nu moet ik er wel bij zeggen dat we nog wel wat licht hebben van de lantaarnpaal die aan de weg staat


Ik heb ze binnen nu staat er in de handleiding dat ik ze 3 keer aan en uit moet zetten om ze in de paring mode te krijgen maar ik kan geen aan/uit knopje vinden. Iemand die weet hoe het moet?


Ik denk dat ze de afstandsbediening knop bedoelen en dan is het of de bovenste of de on knop daar onder. Duurde bij mij ook even maar is gelukt uiteindelijk

YvonneV
Berichten: 8778
Geregistreerd: 25-07-08
Woonplaats: kop van Overijssel

Re: Solar verlichting in de paddock/rijbak en op het erf

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-22 22:01

Ik kreeg het niet voor elkaar.

Contact met ze opgenomen. kreeg ik de volgende mail


Beste Yvonne,

Onze welgemeende excuses voor het ongemak!

Momenteel zijn wij samen met de leverancier van de Helios breedstraler aan het kijken naar een passende oplossing voor een probleem. Het blijkt namelijk zo te zijn dat de accu van sommige breedstralers tijdens de opslag zo leeg is geraakt dat hij met alleen maar het zonnepaneel niet opgeladen kan worden. We onderzoeken op het moment of de breedstraler aan een universele oplader opgeladen kan worden. Ook verwachten wij binnenkort een lading aan opladers voor deze breedstralers.

Gelieve dit proces eventjes af te wachten. Mocht dit niet mogelijk zijn, kan je de breedstraler op eigen kosten retourneren. Wij crediteren dan het bedrag zodra wij het retour hebben ontvangen en verwerkt.

Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, fijne dag!

tirzasarah10

Berichten: 1831
Geregistreerd: 07-07-12
Woonplaats: Bant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-22 22:09

YvonneV schreef:
Ik kreeg het niet voor elkaar.

Contact met ze opgenomen. kreeg ik de volgende mail


Beste Yvonne,

Onze welgemeende excuses voor het ongemak!

Momenteel zijn wij samen met de leverancier van de Helios breedstraler aan het kijken naar een passende oplossing voor een probleem. Het blijkt namelijk zo te zijn dat de accu van sommige breedstralers tijdens de opslag zo leeg is geraakt dat hij met alleen maar het zonnepaneel niet opgeladen kan worden. We onderzoeken op het moment of de breedstraler aan een universele oplader opgeladen kan worden. Ook verwachten wij binnenkort een lading aan opladers voor deze breedstralers.

Gelieve dit proces eventjes af te wachten. Mocht dit niet mogelijk zijn, kan je de breedstraler op eigen kosten retourneren. Wij crediteren dan het bedrag zodra wij het retour hebben ontvangen en verwerkt.

Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, fijne dag!



Zulke bagger klantenservice had ik dus ook via de mail bij een eerdere klacht. Ik heb in mijn stal alle tl lampen vervangen voor led tl. Van de 9 tl led lampen geven er 3 disco. Ik zou van hun foto's van alles moeten maken, wat betekend dat ik alle bakken uit elkaar moet halen. Ik kan dat allemaal niet. Mijn broertje is heel handig met elektra en legt alles kwa elektra met gemak aan. Daarnaast had mijn vader lampen besteld niet exact hetzelfde issue hadden. Bellen was overigens een betere service voor het paneel.

Heb je ze ook al een paar dagen in de zon laten leggen om op te laden? Mijne deed het ook niet na 1 dag maar die heeft eerst meerdere dagen opgeladen.

Nexus
Berichten: 995
Geregistreerd: 17-02-08
Woonplaats: Noord Oost Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-22 22:10

@YvonneV Had jij de lamp(en) via IntoLed of Bol besteld?

YvonneV
Berichten: 8778
Geregistreerd: 25-07-08
Woonplaats: kop van Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-22 22:26

Nexus schreef:
@YvonneV Had jij de lamp(en) via IntoLed of Bol besteld?


Intoled

YvonneV
Berichten: 8778
Geregistreerd: 25-07-08
Woonplaats: kop van Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-22 22:30

tirzasarah10 schreef:
Zulke bagger klantenservice had ik dus ook via de mail bij een eerdere klacht. Ik heb in mijn stal alle tl lampen vervangen voor led tl. Van de 9 tl led lampen geven er 3 disco. Ik zou van hun foto's van alles moeten maken, wat betekend dat ik alle bakken uit elkaar moet halen. Ik kan dat allemaal niet. Mijn broertje is heel handig met elektra en legt alles kwa elektra met gemak aan. Daarnaast had mijn vader lampen besteld niet exact hetzelfde issue hadden. Bellen was overigens een betere service voor het paneel.

Heb je ze ook al een paar dagen in de zon laten leggen om op te laden? Mijne deed het ook niet na 1 dag maar die heeft eerst meerdere dagen opgeladen.


ze liggen al sinds vrijdag buiten maar ja zon is ver te zoeken.

Gladijs
Berichten: 534
Geregistreerd: 11-04-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-22 19:31

Even een schopje! Hoe bevallen de lichten? En heeft iemand al een foto wellicht van het bevestigen? :D ik heb 4 lichten binnen gekregen, nog niet getest.

DuoPenotti

Berichten: 29454
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Re: Solar verlichting in de paddock/rijbak en op het erf

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-22 19:40

Ik ben ook nog steeds benieuwd.
Ook betreft het oplaad probleem

YvonneV
Berichten: 8778
Geregistreerd: 25-07-08
Woonplaats: kop van Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-22 19:45

DuoPenotti schreef:
Ook betreft het oplaad probleem


30/11

Bedankt voor je bericht, onze excuses voor het ongemak i.v.m. de enorme drukte beantwoorden wij je vraag later dan verwacht.

Helaas hebben de testen in ons kantoor nog geen tevredenstellende oplossing als resultaat gehad. Mijn collega heeft meerdere breedstraler geprobeerd op te laden, en dat werkte ook. Helaas laden deze naderhand alsnog niet met de zon goed op. We zijn dus nu nog op zoek naar een mogelijke andere oplossing.

Ik kom er zo snel mogelijk op terug. Fijne dag!

DuoPenotti

Berichten: 29454
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Re: Solar verlichting in de paddock/rijbak en op het erf

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-22 23:02

Fijn dat ze er mee bezig zijn. Jammer van geen resultaat.

Maar zouden niet meer solar lampen dit probleem hebben dan?