Stiksels los bij Horseware dekens

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
AaronYve

Berichten: 10503
Geregistreerd: 15-11-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-22 16:42

Niet herkenbaar, ik heb al jaren horseware, rhino 20?? , amigo 2020 en rambo van 2020 maar heb nog niet iets hoeven te laten maken

Aaron
Elmar
Lucky


FleurSandro

Berichten: 1804
Geregistreerd: 06-10-12

Re: Stiksels los bij Horseware dekens

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-22 16:50

Ik heb ook meerdere amigo dekens, allemaal nog van voor 2020. Nergens problemen mee.

Sandro † 24.06.1998 - 15.12.2020 ★

Sterlyn B+10 ~ L1+10 ~ 0.80m+1
Volg ons op Instagram:
https://www.instagram.com/haflingersterlyn/

Met de code FLEURXEJ krijg je 5% korting op je gehele bestelling op https://www.ej.nl
(Enkel sale artikelen uitgesloten, werkt dus wel op vaste prijs artikelen etc)

Myfairytale
Berichten: 5383
Geregistreerd: 26-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-22 16:51

Heb onlangs een Horseware Amigo gekocht voor mijn ruin en niets mee aan de hand (gelukkig). Staat in een drukke kudde van 5.

De oudere dekens (Amigo en Rhino) ook nog steeds helemaal heel en die heb ik al een flink aantal jaren.
Laatst bijgewerkt door Myfairytale op 16-11-22 16:55, in het totaal 1 keer bewerkt

Sintara

Berichten: 7380
Geregistreerd: 07-03-18
Woonplaats: Het midden

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-22 16:54

Coentjuh schreef:
Hoe is het met jullie dekens, die van mij net terug van de naaister en na 2 weken weer buiksingel los.

Paar keer geprobeerd zelf te maken (naaien en lijm) maar dat houdt nog geen 2 of 3 dagen. Als tie rolt gaat het al los. -:(-

Gooi de Bucas er wel op nu. Vraagje voor jullie, hoe oud of jong zijn jullie dekens? Om te kijken of het de nieuwere dekens betreft. Ik heb mijn deken in januari gekocht dus die zal in eind 2021 gemaakt zijn.

Mijn hero deken had een scheur net boven de borstsluiting, waarschijnlijk in een voernet blijven hangen. Dit gewoon vastgestikt met een stukje stof erachter en het blijft prima zitten.. Zit wel gestikt met ijzergaren

[PP] Mel en ik in Denemarken
<3 Mel, mijn stoere OTTB

Slmt9

Berichten: 4780
Geregistreerd: 25-11-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-22 17:18

Jeetje, met mijn rambo dekens nooit last van gehad. Wel gaatjes vh spelen, maar geen loslatende stiksels.

Vanwege die gaatjes, inregenen, doorlekken en korte levensduur ben ik overgestapt op Premier Equine. Dat ziet en voelt aardig onverwoestbaar. Maar nog niet om hoeven doen :o

Figo88

Berichten: 2642
Geregistreerd: 07-01-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-22 20:58

Ik heb het wel met 2 nieuwe Rambo dekens gehad en een Rambo hals die ik vorig jaar heb gekocht :( Bij de ene liet een stuk van het stiksel los aan de onderkant van de deken en bij de andere was 1 ring om de liner te bevestigen na 2 maanden al losgegaan. De eerste deken en hals had ik bij Hypostore besteld en werd echt super netjes opgelost. De tweede deken had ik bij Agradi gekocht en daar was de service echt om te janken.. :x
Hiervoor heb ik altijd Amigo gehad en daar nog nooit last gehad van losse stiksels o.i.d. Moet zeggen dat ik dus ook best teleurgesteld was dat deze dure dekens al binnen 2 maanden zulke mankementen hadden.. -O-
Ik heb nu de Rambo Supreme en hoop dat deze wel gewoon goed blijft.

Probeer altijd iemands meest kwetsbare plek te ontdekken. Dan weet je waar je hem niet raken moet.

Punz

Berichten: 8561
Geregistreerd: 04-03-10

Re: Stiksels los bij Horseware dekens

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-22 22:22

Hier gaan de Rambo dekens al 9 jaar probleemloos mee
( even afkloppen nu natuurlijk... :') ))


Iedereen een Connemara!!


.

Marcella

Berichten: 36681
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Re: Stiksels los bij Horseware dekens

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-22 22:38

Jep 1 keer gehad met nieuwe Rambo Duo deken 2 weken later lagen de buiksingels eraf. Winkel waar ik gekocht heb deed moeilijk. Zelf contact opgenomen met Horseware. Uiteindelijk nam de winkel weer contact op mocht deken retour sturen. Bleek uiteindelijk stikfout geweest te zijn.

Paard had de deken in de 2 weken tijd bewerkt met dikke laag modder en mocht zo opsturen onder de modder. Volgens zeggen zou ik mijn eigen deken terug gekregen hebben, maar zou ook heel goed een nieuwe geweest kunnen zijn zag er zo nieuw uit.

Top service.

RIP Hero (Sunhild) 21-05-1997 - 17-05-2019 Leven met reuma is waardeloos.[HTT] We wecken een eind door met antieke potten en nieuwe potten. Informatie over wecken.
https://www.unitedconsumers.com/vriende ... id=6JRwR!P = Vriendenbonus

Dais_

Berichten: 4024
Geregistreerd: 06-03-05

Re: Stiksels los bij Horseware dekens

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-22 22:44

Ik heb deze dekens al jaaaren en nooit problemen mee gehad.

Ik heb voor mijn andere paard een nieuwe set dekens gekocht en de eerste was al kapot na nog geen dag dragen. Stiksels los en riemen hangen gewoon los. Ben echt niet blij hiermee. Ook met de service nadien niet. Ze moesten 10 dagen nadenken wat ze ermee gingen doen. Toen had ik nog niks gehoord dus heb ik gezegd dat ik mijn geld terug wou.

Ik ga kijken voor een ander merk. De stiksels zitten nu ook anders genaaid dan vroeger, veel minder vast/stevig.

Coentjuh

Berichten: 9842
Geregistreerd: 07-03-04
Woonplaats: Ardennen + Werkendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-22 21:27

ingvdh schreef:
Maar zijn die buiksingels wel met kwalitatief stevig garen genaaid dan? Als ik iets zelf opnieuw erop had gezet bleef dat altijd zitten, ik gebruik dan wel jeansgaren van Gutermann. Dit is steviger garen dan normaal en de garens van Gutermann zijn gewoon super van kwaliteit.

Van de naaister weet ik niet, maar mijn naaigerei is maar het simpelste van het simpelste dus ik snap wel dat ik niet te veel kan verwachten. Maar gewoon frustrerend en het schiet niet op als ik de deken (die net in gebruik is, maar wel vies) weer moet laten wassen, (wordt tie niet beter van), waterdicht maken en dan weer naar de naaister moet.

Doe jij het ook met de hand? Ik ga eens even google'n op Gutermann (welke dikte?), en ik las bericht van bokker Sintara over ijzergaren. Wat is beter Gutermann of IJzergaren?

Sintara gelukkig jouw deken weer gemaakt, maar dat is ook een plaats waar niet al te veel druk op komt. Buiksingels is een ander probleem, met rollen komt daar best wel druk op zag ik van de week bij mijn best nog lenige oudje van 32 en toen krak singel. Mijn deken is een Amigo Hero. Heb jaren Bucas gehad (en nog steeds in bezit van een paar Bucas dekens) maar wilde eens Amigo proberen en de pasvorm is echt heel mooi! Maar ja...

Ik las iets over Agradi service, die is inderdaad zoals deze smiley -O- Ga bij hun ook maar niet mijn tijd zitten verdoen (hij komt daar wel vandaan).

Daar ga je dan lieve gekke Thorin.. Y;( Veel te vroeg.. Veel te weinig kans.. Rust zacht 16 oktober 2019
TE KOOP: NIEUWE Beenbescherming bling bling, Western zadel pad stijgbeugels, Outdoorlaarzen, Graasmasker, Longeerhulp

Zinzi_jewel

Berichten: 8779
Geregistreerd: 24-01-08
Woonplaats: In het mooie zuiden !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-22 21:55

Onze amigo met disc sluiting is een ramp
Maar tywraps rond de klitten band gedaan .
Normaal altijd rambo dekens en geen problemen

Chasing Dreams ...

https://gofund.me/f9794b16


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 35 bezoekers