Korting op Bucas dekens?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Annet73
Berichten: 787
Geregistreerd: 01-11-18

Korting op Bucas dekens?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-21 09:01

Voor volgende winter hebben we voor onze pony’s nieuwe dekens nodig.
Nu vraag ik me af om die nu te kopen, in webshops zie ik momenteel veel afgeprijsde dekens meestal rond 20%. Of wachten tot de zomer, hopende dat de korting dan hoger zal zijn (net zoals vaak met winterjassen bv)? Geen idee of dat ook zo werkt bij Bucas....

Wat is wijsheid?

Anoniem

Re: Korting op Bucas dekens?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-21 09:14

Dochorse heeft momenteel 30% korting op de winter dekens maar zij hebben niet alle maten /modellen meer.

Annet73
Berichten: 787
Geregistreerd: 01-11-18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-21 09:22

Tarico schreef:
Dochorse heeft momenteel 30% korting op de winter dekens maar zij hebben niet alle maten /modellen meer.

Dank voor de tip!

Zou deze nog hoger worden denk je als ik langer wacht?

SayaJones

Berichten: 11925
Geregistreerd: 12-03-09
Woonplaats: Almere

Re: Korting op Bucas dekens?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-21 09:28

30% op Bucas is wel zo ongeveer het hoogste wat je over het algemeen gaat krijgen.

ierusju

Berichten: 2274
Geregistreerd: 23-04-14
Woonplaats: Aan de kust :)

Re: Korting op Bucas dekens?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-21 09:39

Bucas doet niet mee met kortings acties. Ik weet dat ej er standaard 10% korting op heeft zitten. Dan kun je je natuurlijk afvragen of het korting is, of dat de prijs gewoon te hoog is :')

Straww_

Berichten: 1539
Geregistreerd: 27-12-10
Woonplaats: Midden van het land

Re: Korting op Bucas dekens?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-21 09:50

Je zou ook Hypostore kunnen proberen, daar kan je soms een kortingsactie ook op Bucas gebruiken.

beegee
Berichten: 947
Geregistreerd: 12-02-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-21 09:54

Ik heb mijn Bucas met korting bij De Kroo gekocht. Ik geloof 20%? Maar dat was vorig jaar eind zomer. Je moet dekens op het juiste moment kopen, ik krijg eigenlijk altijd alles wel met korting. Bucas, Horseware etc... Ik denk zelf dus een seizoen vooruit :=

Tip: hypostore heeft nu 25% stapelkorting als je 4 artikelen koopt en die geldt ook op Bucas. 1 deken en 3 manenkammen van een euro en je pakt toch mooi 25% korting mee ;)

Duran123
Berichten: 1065
Geregistreerd: 02-05-19

Re: Korting op Bucas dekens?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-21 10:01

Dank voor de tips!

Advies is dus eigenlijk; niet te lang wachten als er korting is....

RianneH

Berichten: 28227
Geregistreerd: 02-05-05
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-21 10:01

Het is wel de moeite waard verschillende ruitersportzaken in de gaten te houden, al moet je er wel snel bij zijn bij Bucas korting. De beste aanbiedingen (welliswaar Horseware) heb ik toch buiten het winterseizoen gevonden, ene bij dochorse, andere bij Ottoman. Kijk ook eens over de grens, Kramer en in Engeland heb je ook interessante webshops.

Ellen_ov

Berichten: 1316
Geregistreerd: 12-01-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-21 10:43

SayaJones schreef:
30% op Bucas is wel zo ongeveer het hoogste wat je over het algemeen gaat krijgen.


Dit dus; 30% is toch wel het hoogste.

Rainer
Berichten: 637
Geregistreerd: 13-02-13

Re: Korting op Bucas dekens?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-21 10:49

Ik heb vorig jaar eind maart de smartex extra + hals bij agradi gekocht met 35% korting. Dus ik zou zeker nog even afwachten. Heeft me ruim 120 euro gescheeld. Dat is waarschijnlijk wel uitverkoop natuurlijk, dus kan best dat dan niet alle maten/modellen beschikbaar zijn.

MariekeS_

Berichten: 4704
Geregistreerd: 17-01-08
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-21 10:53

Rainer schreef:
Ik heb vorig jaar eind maart de smartex extra + hals bij agradi gekocht met 35% korting. Dus ik zou zeker nog even afwachten. Heeft me ruim 120 euro gescheeld. Dat is waarschijnlijk wel uitverkoop natuurlijk, dus kan best dat dan niet alle maten/modellen beschikbaar zijn.


Agradi heeft dan wel weer vrij vaak de normale prijzen hoger liggen dan andere webshops... Dan lijkt de korting meer, maar onderaan de streep scheelt het niks. Maar misschien had je nu een uitzondering.

Echt uitverkoop zoals met winterjassen zal je met Bucas/Horseware niet tegenkomen. De modellen veranderen niet veel dus het kan het seizoen erop 'gewoon' weer verkocht worden.

30% is een goede deal. 25% is vaak jaarrond wel te vinden bij verschillende webshops.

grauwman

Berichten: 2686
Geregistreerd: 27-11-04
Woonplaats: aan zee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-21 11:03


Rainer
Berichten: 637
Geregistreerd: 13-02-13

Re: Korting op Bucas dekens?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-21 11:17

Deels waar. Ik houd de prijzen al een paar maanden in de gaten omdat een van mijn dekens wel aan vervanging toe is als ik een goede deal zie langskomen en eigenlijk doen alle webshops dat. Een aantal bucas dekens zijn standaard 10% afgeprijsd. De power turnout heeft bijvoorbeeld een originele prijs van 240 (ook bij agradi) maar is het hele jaar rond wel ergens voor 215 te koop. Echter altijd als er meer korting is dan 10% is het vanaf 240 en niet vanaf 215. Die eerder genoemde 35% was inderdaad vanaf 240 (maar dan de smartex, dus de prijs zal net anders zijn) maar ik heb nog nergens 30% vanaf 215 gezien, dus een betere deal ben ik nog niet tegen gekomen.

Annet73
Berichten: 787
Geregistreerd: 01-11-18

Re: Korting op Bucas dekens?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-21 11:57

Lijkt mij ook fijn die stay dry. Toen het vorige week zo koud was had een van de pony’s na het rijden een zweetplek onder het zadel. Heb toen een zweetdeken opgedaan maar was bang dat dat veel te koud zou zijn. In zulke gevallen lijkt het me erg fijn als ze lekker haar warme winterdeken (met stay dry) op zou kunnen.

olijf

Berichten: 1485
Geregistreerd: 27-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-21 11:57

Duran123 schreef:
Vind je die stay dry voering niet fijn? Lijkt me juist zo handig!?!


Hij werkt goed, maar ik vind het ook vervelend dat al het haar erin blijft plakken.... :')

Je bent zo 45 min bezig om hem weer een beetje haarvrij te krijgen.
Dus mijn volgende wordt ook weer met gladde binnenkant.

Flower033

Berichten: 754
Geregistreerd: 15-09-12
Woonplaats: Niet meer op bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-21 11:58

RianneH schreef:
Het is wel de moeite waard verschillende ruitersportzaken in de gaten te houden, al moet je er wel snel bij zijn bij Bucas korting. De beste aanbiedingen (welliswaar Horseware) heb ik toch buiten het winterseizoen gevonden, ene bij dochorse, andere bij Ottoman. Kijk ook eens over de grens, Kramer en in Engeland heb je ook interessante webshops.


Denk goed na over bestellen in Engeland. Door de Brexit hoor het land niet meer bij de EU. Het duurt lang voordat je je pakketje ontvangt en met een beetje pech moet je nog importkosten betalen.

RianneH

Berichten: 28227
Geregistreerd: 02-05-05
Woonplaats: Amersfoort

Re: Korting op Bucas dekens?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-21 12:16

Ja, dat is nu inderdaad een terecht punt. Plus je moet zeer waarschijnlijk al met een credit card (of Paypal) bestellen en dan kan je je inderdaad afvragen of het de moeite waard is.

Cowgirl

Berichten: 23739
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-21 16:22

Citaat:
Pasvorm van die twee is hetzelfde, maar de irish heeft
een gladde binnenkant en de smartex een ‘ruwe’


Vind je die stay dry voering niet fijn? Lijkt me juist zo handig!?!


Dus toch hetzelfde.
Ik had een uitgebreidde zoektocht gedaan en wilde graag een stay dry voering zodat ik die kon gebruiken als hij nog wat nat zou zijn. Leek mij juist super handig. En ik wilde een 2e deken.

Maar hij trekt naar achter waardoor hij voor heel strak komt te zetten. OOk duidelijk 'schuurplekken' te zien en paard lijkt hem sowieso niet prettig te vinden.
De irisch ligt vele malen beter, nergens te strak. Dus het zal dan idd aan de voering liggen. Ik baal er wel van want ondanks dat het een 2e hands is is het nog een hele goede deken en was hij nog best prijzig.

Mijn paard is wel geschoren zou dat nog wat uitmaken?

Dus als iemand interesse heeft...stuur maar een PB.

Mdrf
Berichten: 349
Geregistreerd: 19-02-20

Re: Korting op Bucas dekens?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-21 16:41

Bucas heeft regels opgelegd over de korting, net zoals Horseware en bijvoorbeel Weatherbeeta. Op bucas mag je het gehele jaar 10% korting geven en einde van het seizoen mogen verkopers een sale doen. En geloof dat ze 2x per seizoen een weekend lang actie mogen doen (in overleg met Bucas).

Iedereen geeft dus standaard de 10%, want anders is de concurrent duurder. Welkom in de wereld van de gestoorde nederlanders met altijd korting en elkaar daardoor kapot concurreren ;) .

veerxsjimm
Berichten: 328
Geregistreerd: 30-10-11
Woonplaats: Den Haag

Re: Korting op Bucas dekens?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-21 16:55

Als iemand toevallig interesse heeft in een Bucas Smartex Extra 300gr ...... maat 185 / 6.0

Coby
Moderator Informatief
May the horse be with you!
The one and only

Berichten: 15443
Geregistreerd: 01-07-03
Woonplaats: Jubbega

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-21 13:06

Moderatoropmerking:
Een aantal reacties uit dit topic zijn verwijderd omdat adverteren niet is toegestaan.

smurffie

Berichten: 11126
Geregistreerd: 07-08-06
Woonplaats: Boskoop

Re: Korting op Bucas dekens?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-21 13:20

Ik heb jaren geleden bij epplejeck voor een 3 halen 2 betalen mijn dekens gehaald. Echter ligt er nu nogsteeds een van die dekens ongebruikt in de kast :=