Horseware ponydekens met V-sluiting

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Koper

Berichten: 30222
Geregistreerd: 12-10-07
Woonplaats: In een mooi dorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 20:29

Nou ja, het is een kleine moeite om die bandjes er even op een andere plek weer op te naaien. Ik heb wel eens in een winkel gevraagd of ze 't niet kunnen doorgeven aan Horseware maar ze zeiden me dat zo'n fabrikant weinig met dat soort informatie doet. En in elk geval zitten er bij die liners gewoon alleen witte stipjes (voor de Chinese fabrieksarbeider die de bandjes er op moet stikken) en geen gaten zoals bij Bucas :=

"Að ríða er dans á milli tveggja ólíkra heima"
-þórarinn Eymundsson

Smiley-legenda in profiel :D *\o/*
We zijn nu bijna 22 jaar verder. En ik wil echt weten of pokemon inmiddels een pony heeft.


Ladygiroc

Berichten: 5077
Geregistreerd: 08-02-07

Re: Horseware ponydekens met V-sluiting

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 22:18

Zo snap ik ook nog steeds niet dat HW niet gewoon lieskoorden aan die dekens naait. Bilkoord is niet fijn met merrie's.

insta Fenna.Ivy
Fenna ZZ+2
Ivy

[b]† Spekkie

Jemawi

Berichten: 3347
Geregistreerd: 26-04-04
Woonplaats: Zuidlaren (Dr.)

Re: Horseware ponydekens met V-sluiting

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-12-18 13:19

Ik heb de Wug binnen en gepast: wat een fantastische deken! Ik ben helemaal om!

Sterk, degelijk, goed geprijsd en de pasvorm is ook nog eens super. Geen rare toestanden met de halve hals. Een blijvertje dus.

Mississippi Queens Mayday
15/04/1980 - 09/01/2018

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-18 19:24

Fijn om te horen dat-ie zo goed bevalt! +:)+

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Koper

Berichten: 30222
Geregistreerd: 12-10-07
Woonplaats: In een mooi dorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-18 19:30

Ladygiroc schreef:
Zo snap ik ook nog steeds niet dat HW niet gewoon lieskoorden aan die dekens naait. Bilkoord is niet fijn met merrie's.

Daarom hebben ze dus geplastificeerde bilkoorden. Die kruislingse elastieken zijn niet fijn.

Mooi dat hij goed bevalt TS!

"Að ríða er dans á milli tveggja ólíkra heima"
-þórarinn Eymundsson

Smiley-legenda in profiel :D *\o/*
We zijn nu bijna 22 jaar verder. En ik wil echt weten of pokemon inmiddels een pony heeft.

Ladygiroc

Berichten: 5077
Geregistreerd: 08-02-07

Re: Horseware ponydekens met V-sluiting

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-18 20:46

Ook geplastificeerde vind ik niet fijn bij merries..

insta Fenna.Ivy
Fenna ZZ+2
Ivy

[b]† Spekkie

Koper

Berichten: 30222
Geregistreerd: 12-10-07
Woonplaats: In een mooi dorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-18 20:48

Nou dan gebruik je ze niet, niemand die je dwingt. Ik ben er wel blij mee :)

"Að ríða er dans á milli tveggja ólíkra heima"
-þórarinn Eymundsson

Smiley-legenda in profiel :D *\o/*
We zijn nu bijna 22 jaar verder. En ik wil echt weten of pokemon inmiddels een pony heeft.

Ladygiroc

Berichten: 5077
Geregistreerd: 08-02-07

Re: Horseware ponydekens met V-sluiting

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-18 20:48

Godzijdank niet zeg!

insta Fenna.Ivy
Fenna ZZ+2
Ivy

[b]† Spekkie

Karina

Berichten: 1434
Geregistreerd: 31-08-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-18 00:57

Koper schreef:
Nou ja, het is een kleine moeite om die bandjes er even op een andere plek weer op te naaien. Ik heb wel eens in een winkel gevraagd of ze 't niet kunnen doorgeven aan Horseware maar ze zeiden me dat zo'n fabrikant weinig met dat soort informatie doet. En in elk geval zitten er bij die liners gewoon alleen witte stipjes (voor de Chinese fabrieksarbeider die de bandjes er op moet stikken) en geen gaten zoals bij Bucas :=


Voor jou kan het een klusje van niks zijn, misschien doe je dat soort dingen meer of heb je er een machien voor, maar ik verwacht voor die prijs niet nog te moeten gaan handwerken. Ieder zijn ding.

"Don't wish for less problems; wish for more skills"

Koper

Berichten: 30222
Geregistreerd: 12-10-07
Woonplaats: In een mooi dorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-18 01:44

Ik ook niet maar hey, als mij verteld wordt dat Horseware niet zo heel veel doet met dit soort feedback wie ben ik dan om er stampij om te maken. Kost me veel meer energie en ergernis dan even stikseltjes los en weer vast. En dat doe ik gewoon met de hand. Nee is geen leuk klusje maar het is minder irritant dan elke keer een niet goed zittend ding.

Maar goed, het ging niet om de liners maar om de dekens. En die zijn gewoon prima. Overigens dat nog veel meer heisa om de voorsluiting goed te krijgen :+

"Að ríða er dans á milli tveggja ólíkra heima"
-þórarinn Eymundsson

Smiley-legenda in profiel :D *\o/*
We zijn nu bijna 22 jaar verder. En ik wil echt weten of pokemon inmiddels een pony heeft.

Jemawi

Berichten: 3347
Geregistreerd: 26-04-04
Woonplaats: Zuidlaren (Dr.)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-12-18 08:28

Karin schreef:
Fijn om te horen dat-ie zo goed bevalt! +:)+


Ja, echt blij dat ik voor de Wug gekozen heb! Voor de zekerheid toch nog wel een maatje kleiner laten komen om te passen, die komt vanmiddag. Mijn vriendin vond 'm toch nog wat groot op de schouder en mijn pony is super compact dus wat minder ruglengte kan hij waarschijnlijk wel hebben.
Liever tien gepast dan niet helemaal goed :)

Horseware neemt haar klanten sowieso niet serieus vind ik, althans via FB en mail.
Afgelopen zomer stuurde ik een foto waarom er op het pony vliegenmasker xxfull oren zitten en nu of ze een goed adres voor me hadden in NL waar ik voor kleine dekenmaatjes met V-sluiting terecht kon.
In beide gevallen kreeg ik een antwoord waar ik echt helemaal niets mee kon. Wel jammer.

Mississippi Queens Mayday
15/04/1980 - 09/01/2018


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 32 bezoekers