Dekjes met schimmel

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Dantexamor
Berichten: 6
Geregistreerd: 11-06-18

Dekjes met schimmel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-06-18 18:54

Het is weer zo ver {:} de dekjes die de dag na het rijden beschimmeld zijn omdat je ze net iets te snel opgevouwen heb weggelegd :( maar daar is ook weer een hele snelle oplossing voor! Ik had het zelf ook een dekje met allemaal schimmel vlekjes en ik hoorde veel mensen iets zeggen over iets met bleek maar dan zonder een bepaald iets der in. Voor mij te veel moeite :P dus ik ging eens lekker in de kastjes snuffelen, en wat kwam ik daar tegen? Heel simpel HG schimmel verwijderaar! Dit op het dekje gespoten (roze met wit dekje) en weg waren de vlekken! Geen verkleuringen of andere gekke dingen! En toch op een super snelle manier van de schimmel vlekken af!


Blackberry28

Berichten: 2969
Geregistreerd: 22-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 19:18

Op een voornamelijk wit dekje is dit misschien een oplossing, maar op andere kleuren niet echt, tenzij je bleekvlekken wilt. ;) Gelukkig zelf nog nooit last van schimmeldekjes gehad

❤Spike 30-04-2007-22-05-2020❤
❤Dunja 08-06-2015❤

Dantexamor
Berichten: 6
Geregistreerd: 11-06-18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-06-18 20:40

flappie28 schreef:
Op een voornamelijk wit dekje is dit misschien een oplossing, maar op andere kleuren niet echt, tenzij je bleekvlekken wilt. ;) Gelukkig zelf nog nooit last van schimmeldekjes gehad



werkt ook prima op andere kleuren heb het ook bij een blauw,paars,groen en rood dekje geprobeert en geen last van bleek vlekken *D

Dantexamor
Berichten: 6
Geregistreerd: 11-06-18

Re: Dekjes met schimmel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-06-18 21:03

Vergeten er bij te zetten!!!
Wel na paar seconden intrekken direct uitspoelen!

Heleennn

Berichten: 6351
Geregistreerd: 21-11-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 21:10

Gewoon wassen helpt toch ook? Even tuinslang erop om de schimmel weg te spoelen en dan hup de wasmachine in. Of zelfs gewoon na het afspuiten insoppen en uitspoelen... Stuk goedkoper als HG schimmelreiniger :+

Of nog beter... dekje openhangen om te drogen :)*

rboerbokkie
Berichten: 10
Geregistreerd: 13-06-18

Re: Dekjes met schimmel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-18 16:42

Bleek zou ik niet gebruiken, geen goede ervaringen mee.


secricible

Berichten: 25692
Geregistreerd: 07-07-04
Woonplaats: Maasbommel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-18 17:23

Dantexamor schreef:
Vergeten er bij te zetten!!!
Wel na paar seconden intrekken direct uitspoelen!


Zou dit niet te hard willen roepen als ik kijk hoe mijn poetslap er uit ziet nadat ik met die zooi aan de gang ben geweest :+
Schimmelverwijderaar is gewoon bijna pure bleek, dat risico zou ik niet willen lopen met mijn dekjes.

"what is the bravest thing you've ever said?" asked the boy
"Help" said the horse

Momo94
Berichten: 1109
Geregistreerd: 05-07-18
Woonplaats: Oss

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-18 12:35

Eventueel wassen bij en was service? En eventueel rekken halen zodat je die in je zadelkast kan hangen en de dekjes langer kunnen drogen?

kimkraakman
Berichten: 24
Geregistreerd: 17-07-18
Woonplaats: Heiloo

Re: Dekjes met schimmel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-18 15:56

Zelf heb ik vloeibare wasmiddel gebruikt, op iets wits.. Kreeg het er maar deels uit helaas :(


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 45 bezoekers