Vuurwerk en paarden

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
tootje71

Berichten: 5098
Geregistreerd: 09-01-10
Woonplaats: zw.prov.utr.

Re: Vuurwerk en paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-17 20:23

Mijn paard stond stond compleet over de rooie net op stal , muziek staat hard alle lampen aan. Wij wonen tegen het dorp aan met fanatieke buren betreft vuurwerk . Mijn gezellige 9 jarige buurjongetje staat al de hele dag achter de stal vuurwerk af te steken meerdere keren er wat van gezegd maar helaas....ben zo blij als het morgen is en de paarden nog heel :x

tinkersjakie
Berichten: 2052
Geregistreerd: 07-12-04
Woonplaats: froombosch

Re: Vuurwerk en paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-17 20:40

Ik ben ook altijd blij als dit weer voorbij is. Woon dus gewoon tussen huizen in en de paarden lopen nu nog in de paddock. Heb wel mijn lampen in stal (inloopstal) en buitenlamp in d e paddock aan. Buurjongen staat ook 20 meter van de paddock af te vuren. Staan opzich als er meer ahter elkaar gaan rustig. Als af en toe eens een knal komt schrikken ze meer.
Straks om kwart voor 12 ga ik naar buiten en zet ze naar binnen, kunnen dan wel over de deur naar buiten kijken. Geef ze hooi en loop bij hun wortels te voeren. Als weer rustig is gaan ze weer naar buiten.

Nilda

Berichten: 132
Geregistreerd: 08-08-07
Woonplaats: Jistrum

Re: Vuurwerk en paarden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-18 10:21

Uiteindelijk is het super goed gegaan met de pony's. Ben vanaf 12 uur in de stal geweest. De pony's waren iets onrustig. Dus wat gerust gesteld en voer gegeven en daarna ging het prima.