Brace yourselves... winter is coming!

Moderators: petraaken, A_nouk, C_arola, Nicole288, Dyonne, SayaJones, Apple, Coby

BabiiVeeraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-18 16:20

Dani199764 schreef:
Dit topic start veel te vroeg :+
2 nachten terug al weer wakker gelegen van de kou, vannacht gelukkig voorbereid met een dubbele deken.
En vandaag gaan we weer lekker met een dikke trui naar werk en een goede jas aan, maar zag dat de temperaturen volgendeweek weer iets omhoog gaan *\o/* Moet er toch echt nog even niet aan denken dat het winter word, geef mij die 30 graden maar terug :D

Dubbele deken, dikke trui?? Echt?!
Wij hebben vannacht nog gekampeerd in een lek tentje op een luchtbed, met een dunne slaapzak. Ik ben echt totaal geen kampeer-mens, maar geen tel koud gehad :+

Bagheera_206

Re: Brace yourselves... winter is coming!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-18 20:52

Dit weekend wel al mijn nieuwe bijl binnen gekregen om de sloot van de winter open te kunnen hakken. Had afgelopen winter maar een klein bijltje. Voor deze winter een groter zusje. :D

Emita

Re: Brace yourselves... winter is coming!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-18 22:27

Ik heb ook alweer twee nachten met een kruik op Mn voeten geslapen hoor :=

Diamon Dina ***Nova*** (Like A Diamond x Spat Olena) 2017 sorrel overo APHA filly
Volg Nova haar ontwikkeling hier: [WN-AM] [VOLG] **Nova** chases butterfly van jaarling tot showpaard

Throw me to the wolves and I will come back leading the pack