Rambo deken, is dit normaal?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
DatBenIkNou
Berichten: 4722
Geregistreerd: 27-01-07
Woonplaats: Ergens

Re: Rambo deken, is dit normaal?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-16 13:43

Even een tip voor iedereen met een Bucas deken: registreer je online extra garantie. Dan wordt er nooit moeilijk gedaan aldus mijn dekenwascentrale. Schijnt vaak voor te komen en een raadsel waarom? Is niet te heet gewassen volgens hem,ene heeft het wel, andere niet.

Beau_Myrthe

Berichten: 2675
Geregistreerd: 10-05-09
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-16 20:38

Hoe is het uiteindelijk afgelopen? Heb je je deken weer heel terug?

Mijn deken kwam zo lek als wat terug van Balans. Ze hebben hem begin van de week ontvangen en zouden hem bekijken en vandaag retour sturen maar helaas geen deken bij de Welkoop waar die naartoe zou gaan en Balans laat niks van zich horen. :(

Shalimar

Berichten: 1518
Geregistreerd: 24-01-09

Re: Rambo deken, is dit normaal?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-16 20:49

Horseware heeft echt slechte service helaas. Heb dat zelf ervaren met een lekke regendeken en ook stalgenoten met slechte ervaringen, echt jammer hoor want de dekens zijn meestal top. Er moet alleen niks misgaan want dan sta je gewoon met lege handen en een nog legere portemonnee. Heel slecht.

Beau_Myrthe

Berichten: 2675
Geregistreerd: 10-05-09
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-16 20:54

Dit is helaas Balans die steken laat vallen in hun service.. Deken zag er super uit en was waterdicht, helaas is die door het wassen bij Balans niet meer waterdicht. |(
Ben bang dat ik van Balans een lekke deken blijf krijgen en als ik jou verhaal zo lees Shalimar eindig ik bij Horseware ook met een lege portemonnee.

Faline

Berichten: 7798
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-16 21:19

Ik heb mijn deken terug inderdaad. Hij trekt en kreukelt niet meer zo raar, maar met de vulling is het nog niet helemaal goed gekomen. In een van de hoeken bij de bil zit een hele prop en ik heb het idee dat de vulling niet overal even dik meer is.
Ik heb dat verder niet meer met Balans opgepakt of horseware en neem het nu maar zoals het is. Dan maar als regendeken en met de onderdeken erbij is het wel weer een warme deken.
Of de deken nog waterdicht is weet ik nog niet, ik heb m nog niet op gehad.

Ik heb op bokt overigens supertip gehad van de wasautomaten bij tankstations waar je ook je dekens in mag wassen. O.a machine van 18 kilo, daar kunnen wel 2 dekens in en het is 8 euro per wasbeurt. (dus 4 euro per deken of nog minder als je er nog meer dekens in kwijt kan) Dus dat scheelt flink in de kosten en je hebt zelf in de hand hoe er gewassen wordt. (Je kan zelf ook spul toevoegen aan de was voor waterdicht te houden en achteraf kun je er zelf ook impregneer of iets op doen) Drogen kan evt ook, maar niet aan te raden voor je dekens, die kun je beste thuis uithangen te drogen.
Een van de eerste posts staat een lijst waar ze allemaal zijn te vinden; https://www.facebook.com/ProntophotHollandBV/?fref=ts
En gelukkig zit er ook een in Leeuwarden, dus daar kan ik mooi naartoe met mijn dekens.

Topic op bokt daarover; [ED] Deken wassen bij tankstation

Beau_Myrthe

Berichten: 2675
Geregistreerd: 10-05-09
Woonplaats: Drenthe

Re: Rambo deken, is dit normaal?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-16 21:33

Ken meerdere mensen die dit doen, maar dacht juist omdat Rambo dekens zo duur zijn breng ik ze liever naar een professionele wasserij. Maar helaas pakt dit ook niet goed uit!

Mando

Berichten: 15686
Geregistreerd: 11-06-06
Woonplaats: Als Rotterdamse tussen de Friezen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-16 21:59

Ik heb een 6 kilo wasmachine maar daar doe ik ook mijn dekens in wassen.
Dan met de wasmiddel van bucas blanket wash erbij.... niet te veel anders schuimt de wasmachine je bijkeuken uit _O- En spuit ze in met bucas rug conditioner

Woody2015

Berichten: 6407
Geregistreerd: 18-01-07

Re: Rambo deken, is dit normaal?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-16 23:01

Ij zou het er echt niet bij laten zitten, zeker niet bij deze dure dekens....

Beau_Myrthe

Berichten: 2675
Geregistreerd: 10-05-09
Woonplaats: Drenthe

Re: Rambo deken, is dit normaal?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-16 23:12

Ga ook zeker van alle kanten wat proberen! En dan zou ik eigenlijk ook aanraden aan falina is toch zonde van z'n dure deken.