Ketly schreef:Hoe doen jullie het dan met een staldeken? Wisselen jullie elke dag de outdoordeken voor de staldeken? Ben daar niet zo thuis in
Josien_ schreef:Welke dekens gebruiken jullie nu in de trailer naar bijvoorbeeld wedstrijd oid?
Heb tot nu toe altijd mijn zweetdeken gebruikt, maar met deze kou en wanneer je wat langer weg bent is dat wellicht te koud?
Nouvel schreef:Een stalgenootje van mij doet dat ook altijd met de hals, op stal terugslaan en dat gaat prima.
Ik heb ze terug gezet onder ‘dunne’. 200 grams.
Buiten wel halzen op met deze regen.
xtessax83 schreef:Ik heb nu een 0 grams 100 grams en 200 grams op voorraad![]()
Ik denk dat ik het gewoon globaal aan ga houden:
10 tot 15 graden > 0 grams
0 tot 10 graden > 100 grams
0 en lager > 200 grams
Tussendoor controleren en anders alsnog eerder wat wisselen maar zou dit ongeveer haalbaar zijn ? Of ben ik nu echt gek
Koper schreef:simongek schreef:Vanochtend was alles zelfs bevroren.
Waar woon je dan? Ik was tegen achten op stal. De waterbak was dooi en in de schaduw lag wat rijp maar in de zon was het echt al lekker.
SBravour schreef:400 gram?? Terwijl ze met ze allen het gebouw opwarmen. Dat vind ik wel wat te gek hoor![]()
Hier 0 grams Rambo, dus best dikke stof. En smiddags lekker uurtje zonder.
PanamaD schreef:Hier van 300 naar 200 gezet. Ook overdag buiten. Vind die wind nog maar fris en paard staat er niks te warm onder
xtessax83 schreef:Joman schreef:Ik heb er nu 200 op liggen nog steeds. Weet alleen niet zo goed wat op volgende week moet. Dan wordt het 17 graden als ik de voorspellingen mag geloven. Hij verliest weinig haar en heeft het niet snel warm.
Hier hetzelfde.
Gebruikers op dit forum: Googlebot en 4 bezoekers