[INFO] Alle vragen over dekens - deel 4

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
shetlandfan
Berichten: 2354
Geregistreerd: 10-10-05
Woonplaats: Ergens in NL.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-18 17:34

kirsten4 schreef:
Dankjewel voor je uitgebreide reactie, super fijn!! :D Dus heel tevreden met Horseware dekens zo te lezen.. Maarja ik heb dus idd het probleem dat die van mij zo klein is.. Ze staat veel buiten en als ze dan volledig geschoren is, krijgt ze het helaas wel echt koud zonder een hals om. Ander paard op stal is ook geschoren maar redt het prima zonder hals, maar mijn koukleumpje niet haha :P
Ik zal sowieso even bij de Paardendrogist kijken :j Maar ik zou het wel handig vinden, als ik dan Horseware dekens aan ga schaffen, dat ik dus én eentje met hals heb én dus meerdere diktes.
Bijv. als er een 0grams regendeken van Horseware in haar maat is, is dat wel leuk, maar zo'n deken heeft ze nauwelijks op. Die gaat altijd maar heel eventjes op en dan wordt ze geschoren en heeft ze echt wat warmers nodig.. :j

Maar bedankt in ieder geval voor je antwoord! :D


Mochten er nog andere mensen zijn die verder nog tips oid hebben, welk merk dekens dan ook, graag! :))


Ook even inhaken. Zelf ook tevreden gebruiker van Horseware dekens voor mijn shetlander, gebruik voornamelijk de verschillende Rhino dekens en ook de liners.
De liners gaan klein genoeg tot maatje 115cm, hier heb je een 100gram en 200gram in.
Je hebt van Horseware de Petite collectie welke zelfs nog veel kleiner gaat dan 115cm. En de gewone Horseware Pony collectie is 115cm de kleinste maat.

Voor dekens met hals heb je voor in de pony collectie, naast Rhino ook de Amigo Bravo of Hero, de Plus versies zijn met afneembare hals en verkrijgbaar in 0 gram, 200 of 250 gram en 400gram. Liners erbij en dan kun je heel wat kanten op.

Paardendrogist heeft zeer weinig keus in de kleine maatjes van Horseware. Met bestellen loont het zeker de moeite op internet rond te shoppen. Zit soms best veel verschil qua prijzen tussen.


shetlandfan
Berichten: 2354
Geregistreerd: 10-10-05
Woonplaats: Ergens in NL.

Re: [CENTRAAL] Alle vragen over dekens - deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-18 18:35

Dekens met hals van Horseware bestaan zoals ik vermelde. Diverse soorten zelfs. Je moet er alleen even voor rondzoeken op internet. En soms als ze niet een webshop staan loont het de moeite een mailtje te sturen of ze het wel kunnen bestellen voor je.

Pas geleden nog een Amigo Hero 6 Medium plus met hals dus in handen gehad, gewoon bij de EJ vandaan.
Ter voorbeeld bij de Hypostore hebben ze zo goed als alle versies Horseware ponydekens, ook de moeite eens bij Agradi te zoeken, die heeft veel horseware pony dekens.

shetlandfan
Berichten: 2354
Geregistreerd: 10-10-05
Woonplaats: Ergens in NL.

Re: [CENTRAAL] Alle vragen over dekens - deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-18 16:11

Volgens de website van Horseware zou de Rambo Supreme Turnout met losse hals ook moeten bestaan in pony-versie waarvan 5'0 dan kleinste maat is, al dan wel alleen in medium.


shetlandfan
Berichten: 2354
Geregistreerd: 10-10-05
Woonplaats: Ergens in NL.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-18 22:23

Roos_M schreef:
S nachts op stal 100 gram
Overdag buiten 200 gram met hals ivm regen.

Ik heb vandaag de bestelling van première equine binnen gekregen:

[ [url=m/WnB5FH.jpg]Afbeelding[/url] ]

*\o/*


Die ziet er mooi uit! Welke maat is deze, en welke maat heeft de pony normaal?

Ik denk er over zelf ook de Premier Equine ponydekens uit te proberen, maar hoor berichten dat ze nog wel eens ruim vallen en twijfel over de maat. Even ruilen naar Engeland is ook niet goedkoop.

shetlandfan
Berichten: 2354
Geregistreerd: 10-10-05
Woonplaats: Ergens in NL.

Re: [INFO] Alle vragen over dekens - deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-19 22:11

Ik heb de Amigo Aussie met rechte borstsluiting voor mijn shet. De stof is denk vergelijkbaar met een dikke eczeemdeken. Vind hem zelf te warm voor echte zomerse dagen. Voor mijn shet die het snel warm heeft vind ik hem goed tot 20graden en daarna wordt de deken te warm voor haar en wordt ze wat klam op de borst waar het ook gevoerd is dus nog warmer. Nu is dit uiteraard wel een shet die in de zomer zowiezo al snel staat te zweten waar een ander paard zich nog prima voelt.


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BingBot en 3 bezoekers