Horseware ponydekens met V-sluiting

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 18:20

Jemawi schreef:
Geen problemen met die halve hals? Mijn pony heeft een vrij hoge schoft en ben bang dat dat gaat knellen als ie met z'n kop aan de grond staat. Misschien moet ik het maar gewoon proberen...

Juist niet! Mijn E-pony heeft ook een hoge schoft. Vroeger had hij een WeatherBeeta met halve hals, die zat als gegoten maar die wordt niet meer verkocht. Ik ben toen overgegaan op de Rhino Wug Turnout Medium en die zit bij hem perfect (wel een maatje groter dan hij normaal heeft, 190 ipv 185). De deken blijft ook super, dit wordt de 7e winter dat hij hem op heeft. Voor natte momenten in het voor- en najaar heb ik nog een ongevoerde regendeken van Horze met halve hals en die heeft bij hem nooit goed gezeten. Die knelt idd als hij met zijn kop aan de grond staat. Daarom doe ik de sluiting niet te strak, maar dan regent het weer in en dat gebeurt bij de Wug niet. Nu ik er zo over nadenk: misschien komt het juist door die V-sluiting dat die Wug zo goed zit.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-18 18:24

Fijn om te horen dat-ie zo goed bevalt! +:)+

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: IASCrawler en 5 bezoekers