Rijden, zweten en een deken..

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Absolem

Berichten: 2756
Geregistreerd: 27-11-12

Re: Rijden, zweten en een deken..

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-18 01:05

Tot nu toe is het bij titus nog wel te handelen. Ik heb 'm begin oktober geschoren. Ik wil eigenlijk wachten met de tweede keer scheren tot januari. Maar ik vrees dat het december wordt. Ik zit in de ziektewet dus ik heb gelukkig alle tijd om paard op te laten drogen. Maar this wel vervelend als het zo lang duurt.

Dat vinden wij alleen maar heel bijzonder!


Absolem

Berichten: 2756
Geregistreerd: 27-11-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-18 10:44

knollentuin schreef:
Van welk materiaal zijn jullie zweetdekens? Mijn ervaring is dat de fleece dekens eerder verwarmen dan vocht afvoeren, ik heb een dikke wollen voor de echte winter en een soort sweatstof cooler van rambo en een dunne wollen, die werken t best.


Gewoon fleece. Maar als die van mij heel erg nat is van het zweet spuit ik 'm ook eerst even vlug af met lauw water. Als het heel koud is alleen waar het zweet zit en waar het zadel zat. Trek ik 'm goed droog en dan even een zweet deken er op en op stal.

Een bakje krachtvoer er in en met dertig minuutjes is die droog zat om z'n normale deken op te doen. En kan die weer naar buiten.

Nou scheer ik die Fries wel ,want hij wordt anders een complete teddybeer. En dan is hij dus echt niet droog te krijgen.

Dat vinden wij alleen maar heel bijzonder!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Trendiction en 7 bezoekers