Deken voor oud paard 24/7 buiten

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

s_v

Berichten: 1795
Geregistreerd: 13-02-09
Woonplaats: Wuustwezel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 18:45

Ik heb een gewone regendeken van bucas, die ligt oké op mijn Fjord, maar hij zou bij de hals eigenlijk iets ruimer mogen. Nu is meneer wel wat forser gebouwd dan de jouwe en hij heeft eerder vetjes in reserve :)) .
Normaal staat hij niet onder een deken (enkel vandaag wel even, aangezien het hier letterlijk zeikweer is) de mijne staan momenteel ook nog 24/7 buiten zonder schuil gelegenheid (de stal is normaal volgende week klaar!). Mocht hij permanent onder een deken moeten, dan zou ik wel kijken naar die met de extra brede hals :j

Ivm schuilgelegenheid, ik weet dat je topic daar niet op gaat :) En ze zullen zich vast ook prima redden zo (je hebt tenslotte 3 koudbloedjes, die kunnen wel wat hebben ;) ) maar je kan eventueel eens kijken naar van die autotenten? Dat is misschien een fijne oplossing mocht je dat willen?

Evrybody is a genius, but if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live it's whole life believing that it is stupid -:) -Albert Einstein-
Volg de avonturen van mijn mini & maxi <3 [VOLG] Als paardenkriebels terug wakker worden ...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Iris94 en 25 bezoekers