Nu al dikke vacht......eerder scheren?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
tylando

Berichten: 3839
Geregistreerd: 26-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-18 13:09

Mijne staat ook al weer wat in zijn vacht. Hij zweet niet dus voor nu laat ik het maar zo.
Afbeelding


Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23409
Geregistreerd: 09-04-01

Re: Nu al dikke vacht......eerder scheren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-18 13:49

ik schrok ook een beetje van de hoeveelheid haar die op mijn pony staat, ik ga ook eens kijken om evt te scheren. Maar ja hij staat wel 24/7 buiten dus das wel even een overweging.

kleine muisjes hebben kleine wensjes,
beschuitjes met gestampte mensjes!


Woody2015

Berichten: 6407
Geregistreerd: 18-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-08-18 21:43

Polly schreef:
ik schrok ook een beetje van de hoeveelheid haar die op mijn pony staat, ik ga ook eens kijken om evt te scheren. Maar ja hij staat wel 24/7 buiten dus das wel even een overweging.


Ja ik heb er nu dus voor smoezen om hem de avond en nacht op stal te zetten, het is nog te warm voor die deken hier maar vind het ongeschoren te koud buiten in de nacht zonder

Castilja

Berichten: 2500
Geregistreerd: 21-08-18

Re: Nu al dikke vacht......eerder scheren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 10:46

Goed dat je geschoren hebt, had het je ook aangeraden als ik dit topic eerder had gelezen :')
Het is ook raar weer, twee pony's van een vriendin van me krijgen ook weer een dikkere vacht terug wat geen pretje is met deze temperaturen.

Woody2015

Berichten: 6407
Geregistreerd: 18-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-08-18 13:11

Castilja schreef:
Goed dat je geschoren hebt, had het je ook aangeraden als ik dit topic eerder had gelezen :')
Het is ook raar weer, twee pony's van een vriendin van me krijgen ook weer een dikkere vacht terug wat geen pretje is met deze temperaturen.


Ja absoluut de beste keuze geweest.
Zet hem nu snachts op stal en dan kan hij nog lekker naakt blijven, en na het werk sneller droog en minder nazweten en iets meer GO erop ;-)


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 53 bezoekers