Welk strand in April?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Nadiine__x

Berichten: 2797
Geregistreerd: 02-11-12
Woonplaats: Espel

Welk strand in April?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-03-18 12:32

Ik weet niet of het hier goed staat, anders sorry!


Wij willen in april met de paarden naar het strand!

We komen vanaf Flevoland, dus 1,5uur max rijden ongeveer zou fijn wezen.

We willen naar een strand waar we dichtbij we vanaf de parkeerplaats direct het duin/bos/strand in kunnen.

Ook willen wr ergens heen waar we naast het strand MOOI kunnen rijden, dus bij voorkeur ook stukjes bos erbij en de duinpaden niet te zwaar (of alleen even oversteken tot het strand)

Ook zouden we op het strand eveb willen rond rijden zonder dat ze alleen maar door mul zand hoefen te zwoegen, dus misschien hebben jullie tips betreft ep en vloed tijden?

Bij voorkeur gratis parkeren.

Vorig jaar ben ik in castricum geweest, hier moest ik voor 5€ pp een duinkaart kopen, vervolgens waren die paden mega zwaar en moesten we door allemaal onmogelijke klap hekjes.

Dit jaar gaat mijn shire voor het eerst mee, ik kom dan onmogelijk bij die hekjes en als zij, zulke zware duinpaden door moet is ze helemaal dood voordat we op het strand zijn.. Dus dit moet vast anders kunnen?! :D

En het strand konden we alleen af via de boulevard, aldus iedereen dienwe tegen kwamen, nou dat zie ik met mijn shire van 800kg niet zitten, als ze schrikt en over een kindje heen schiet vergeef ik mezelf dat nooit!

Groetjes, Nadine & Pluis!
https://Www.pluisstables.nl


Nouvel

Berichten: 28559
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-18 10:20

In Katwijk kun je gelijk bij strand parkeren, wel betaald, en dan zo het strand op.
Bij de Duindamse slag Noordwijkerhout kun je parkeren en dan nog een stukje door de duinen, als dat parkeerterrein vol is zou je kunnen vragen of je bij manege bakker mag parkeren, dan moet je een heel klein stukje langs de weg.

Eb en vloed kun je ze opzoeken op internet, ik zou bij vloed niet gaan, dan is het strand zeker klein en zwaar.

OliverTwist

Berichten: 39
Geregistreerd: 01-11-17
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-18 17:58

Wij reden altijd gewoon op Scheveningen bij laag water. Vooral als het nog fris is buiten kom je niet at leveel mensen (en honden e.d.) tegen.

Je kunt het beste eigenlijk in Wassenaar parkeren. Daar heb je duin, bos en strand. Wij reden altijd Duindigt naar de Waalsdorpervlakte (8-10 min stappen) en vanaf de vlakte kom je in het bos en/of strand. Dus lekker gratis parkeren op parkeerterrein van Duindigt. Maar je kan ook kijken voor andere parkeergelegenheden daar.


Michellette
Berichten: 958
Geregistreerd: 09-08-06

Re: Welk strand in April?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-18 18:18

Camperduin of Callantsoog, De groote Keeten.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: XladyX en 36 bezoekers