[INFO] Alle vragen over dekens - deel 4

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 

muppetmayo

Berichten: 3392
Geregistreerd: 25-04-04
Woonplaats: moordrecht

Re: [CENTRAAL] Alle vragen over dekens - deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-18 11:56

Goedemorgen, excuses dat ik hier zo binnen kom vallen, maar wellicht kunnen jullie helpen.
Ik zie dat een aantal bokkers Weatherbeeta dekens gebruiken. Ik heb nu een Freestyle 0 gram, deze ligt echt perfect op mijn haflinger. Nu ben ik eigenlijk op zoek naar de Freestyle100 gram, maar ik kan deze helemaal nergens vinden, heeft iemand enig idee waar deze te koop is? Hij moet er namelijk wel zijn, ik zie de deken wel aangeboden in Amerika.
Nu kom ik hier in Nederland wel de Comfitec deken tegen in 100 gram, is deze gelijk aan de Freestyle of is hij anders? Weet iemand dat? De Freestyle zit voor mijn brede haflinger echt als gegoten namelijk.
Alvast bedankt voor het meedenken!

Onderschriftloos....


muppetmayo

Berichten: 3392
Geregistreerd: 25-04-04
Woonplaats: moordrecht

Re: [CENTRAAL] Alle vragen over dekens - deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-18 12:24

RianneH bedankt voor je snelle antwoord!
Ik heb deze in nederland gevonden: WeatherBeeta ComFiTec Plus Dynamic Deken met Standaard Hals, Medium/Lite 100g.
Wellicht bestel ik hem maar gewoon om te passen. Ik hoop dat hij net zo breed is als de Freestyle maar ik kan het niet echt terug vinden helaas.

Onderschriftloos....

muppetmayo

Berichten: 3392
Geregistreerd: 25-04-04
Woonplaats: moordrecht

Re: [CENTRAAL] Alle vragen over dekens - deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-18 14:40

Het gaat inderdaad om een paarse! Bij mijn deken zitten de splitten inderdaad meer naar voren.
Als de deken een goede opening heeft ga ik het denk ik toch maar proberen, dank je wel!

Onderschriftloos....

muppetmayo

Berichten: 3392
Geregistreerd: 25-04-04
Woonplaats: moordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-18 15:41

Die deken lijkt inderdaad wel heel krap van voren, het lijkt bij de foto wel of hij al op de schoft trekt?
Ik ga die Comfitec deken van Weatherbeeta maar bestellen denk ik om te passen. Blijft lastig om iets goed passends te vinden op een mega brede haflinger, wat ook nog eens langer meegaat dan 1 seizoen.
Maar even duimen dat hij net zo breed is als zijn Weatherbeeta Freestyle!

Onderschriftloos....

muppetmayo

Berichten: 3392
Geregistreerd: 25-04-04
Woonplaats: moordrecht

Re: [INFO] Alle vragen over dekens - deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-18 22:26

JenniferU weatherbeeta :j ik heb net zo'n tank staan, ook een haflinger. Master gaat ook nog wel maar die vindt hij zelf helemaal niks en daar staat ie steeds mee te schuren. Epplejeck eigen merk gaat ook Alleen vind ik de kwaliteit heel veel minder. Shire pastte ook maar die heb ik toen terug gestuurd, die heb ik toen samen met de weatherbeeta besteld. Die lag echt het beste.

Onderschriftloos....


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 52 bezoekers