[INFO] Alle vragen over dekens - deel 4

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 

Stocki

Berichten: 71
Geregistreerd: 15-07-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-17 14:29

Mijn pony heeft droes. Hij stond altijd 's nachts binnen en overdag buiten en had een fijn wintervel, altijd zonder deken.
Nu mag hij niet bij de andere paarden op stal en staat 24u pd in de paddock, met de andere zieke ponys.
Omdat hij echt wel ziek was in het begin, kreeg hij een deken op. Inmiddels gaat het beter, wilde ik de deken eraf halen, maar nu heeft hij daaronder een heel glad velletje gekregen! Niks meer lekker haren overeind als isolatie...
Ik vrees nu dat hij de rest van de winter niet meer zonder deken kan (ik woon in Oostenrijk, dus behoorlijk koud), maar ergens vind ik dat behoorlijk jammer. Zijn vacht isoleert toch veel beter als een dunne winterdeken? Wat zouden jullie doen in zo'n geval? Ik bedoel: Hij kan zijn haren niet meer overeind zetten onder die deken, maar als die deken af is, doet hij het nu ook niet meer...overigens heeft hij op de plaatsen waar de deken niet zit (buik, borst), nog wel een lekker teddyvel, en staan verder zonder uitzondering alle paarden zonder deken.


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 46 bezoekers