[INFO] Alle vragen over dekens - deel 4

Moderators: petraaken, C_arola, Dyonne, Apple, Coby

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

J0anieke

Re: [CENTRAAL] Alle vragen over dekens - deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-17 16:26

De 2e is kleiner neem ik aan? Moeilijk vergelijken met die andere er onder, maar ik vind de 2e wel mooier liggen.

Alana. ♡

J0anieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-17 16:30

Ja ik twijfel ook door de deken die er nog onder ligt, de 2e lijkt ruimer bij de schoft, maar korter in de hele lengte.

Alana. ♡

J0anieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-17 15:59

Ik zou het niet zelf proberen op te lossen... Voordat ze zeggen 'je had hem niet mogen uitwassen'.. En zoals eerder gezegd: een deken die niet meer waterdicht is krijg je ook niet meer waterdicht. Zou gewoon alles op alles zetten om dit opgelost te krijgen!

Alana. ♡

J0anieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-17 16:47

Nies_ schreef:
J0anieke schreef:
Ik zou het niet zelf proberen op te lossen... Voordat ze zeggen 'je had hem niet mogen uitwassen'.. En zoals eerder gezegd: een deken die niet meer waterdicht is krijg je ook niet meer waterdicht. Zou gewoon alles op alles zetten om dit opgelost te krijgen!

Ik zeg toch ook, mocht je er niet uit komen met de winkel. Teflon is een laag bovenop de deken die je dus gewoon kunt herstellen.

Was niet aanvallend bedoeld hoor :D Ik heb alleen zon ervaring met een mobiele telefoon.. Zelf aan gesleuteld omdat ik niet kon wachten en toen konden ze me niet meer helpen. :')

Alana. ♡

J0anieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-17 12:35

emmaudb schreef:
Even een update:
Na een geïrriteerd antwoord vanaf mijn kant en door ze te wijzen op de garantie van hun website, moet ik het serienummer doorsturen en dan krijg ik mijn geld terug.

Toch nog netjes opgelost dan! Had eigenlijk verwacht dat je gewoon een nieuwe deken zou krijgen, maar dit is ook een oplossing :D

Alana. ♡

J0anieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-17 10:52

Minisprout schreef:
Ik heb na lang wikken en wegen mijn Tinker toch maar geschoren (hij stond zelfs bezweet in de wei). Nu heb ik de afgelopen dagen een 0 grams regendeken opgedaan maar ook daar had hij het veel te warm mee. Vandaag staat hij zonder deken maar ik maak me toch zorgen als het gaat regenen of hij het niet te koud krijgt met zijn kortgeschoren velletje (moet helaas ook gewoon werken dus ik kan hem niet gaan redden als het toch mocht gaan regenen ;-)). Iemand een tip voor iets luchtigs dat hem toch beschermd?

Is je regendeken met of zonder fleece? Dunste/koudste optie na geen deken is een regendeken zonder fleece, de rest zal doorweekt worden door de regen en dat is het laatste wat je wilt...

Alana. ♡

J0anieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 21:45

QHP al eens gepast? Ik zweer bij die dekens...

Alana. ♡

J0anieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 21:48

Oh grappig, ik moet er juist gaatjes bijmaken, zeker bij de nieuwe QHP dekens.. :Y)

Alana. ♡

J0anieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 01:05

Mijn ongeschoren staat gewoon onder een regendeken met fleece, snachts dan ook op stal, maar over op 150 gram vind ik echt nog te warm.. :+

Alana. ♡

J0anieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 10:42

Maar dan zou ze dus op 200 komen (+50), wat ook niet bij 175 en 185 in de buurt komt.. :+

Alana. ♡

J0anieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-17 12:50

Mijn ongeschoren paard gaat binnen 3 dagen ook nog onder de 150 gram. Vanaf volgende week gaat t hier snachts ook weer vriezen, ze staat dan wel op stal.

Alana. ♡

J0anieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-17 17:29

Ben ik even blij dat je dat vroeg, ik had die dekens nog nooit gezien, wat een uitvinding! :+

Alana. ♡

J0anieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-18 09:10

Ik heb mijn ongeschoren merrie voor deze week ook voor het eerst onder 300 gram gezet.. Snachts staan ze binnen, maar de kou komt toch aardig door het dunne glas heen. Nog even snel een foto gemaakt voordat deze deken ook weer geel is.. :')
Afbeelding

Alana. ♡

J0anieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-18 10:14

Al mijn dekens zijn van QHP, die liggen tot nu toe altijd goed op haar, en zijn lekker betaalbaar :')
Deze lag inmiddels al een tijdje ongebruikt in de kast voor dit soort lage temperaturen. Ik vind deze ook ontzettend tof :D

Alana. ♡

J0anieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-18 22:38

Mijn ongeschoren staat vannacht voor 1 nachtje even met niks op. :o Staat snachts gelukkig ook binnen en morgen rond 10/11 gaan ze pas naar buiten.
Morgen eind van de dag krijgt ze de regendeken weer op vanwege de voorspelde regen, daar vind ik haar vacht nog te dun voor..

Alana. ♡

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie