Winterdeken

Moderators: Apple, Nicole288, Pistasche, C_arola, Coby, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Lieve10

Winterdeken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-11-16 22:26

Hallo allemaal,
Ik heb een best wel dringende vraag want vorig jaar heeft mijn pony zijn schoft open geschuurd door het bondje op de deken. Dit jaar wil ik dit voorkomen, laatst ri iemand op de manege dat ik een hele lichte (qua gewicht) maar warme deken moet kopen. Nu ben ik hier een beetje voor opzoek gegaan maar ik kan eigenlijk geen een deken vinden die aan mijn eisen voldoet. Nu is mijn vraag of jullie een merk deken kennen die aan mijn eisen voldoen!?

Lieve10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-11-16 22:34

lelberse schreef:
Ik heb ook zo'n pony. Ik kan geen 'normaal' deken opdoen zonder dat zijn schoft open ligt..
Ik zou meer kijken naar waar de voorkant van het deken valt dan naar hoe zwaar die is. Want als hij weer op de schoft drukt dan heb je aan een licht deken nog niks..

Dus jij zegt dat ik een deken moet zoeken die niet perse licht is maar gewoon verder dan de schoft ligt?!

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten