Ervaringen drie verschillende vliegendekens

Moderators: Dyonne, Nicole288, Pistasche, Apple, C_arola, Coby

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Thokkadisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 20:53

Ik heb 2 Rambo's, de gewone Sweet Itch en het nieuwe model van de Sweet Itch Vamoose. De eerste heb ik inmiddels 3 zomers gebruikt, heel tevreden over de pasvorm. Helaas zit er wel een flinke scheur in, maar mijn merrie is een nogal creatief tiep die zichzelf uit gewone dekens wurmt. Dus t'is eigenlijk een wonder dat het maar bij 1 scheur gebleven is.
Deze zomer heb ik de Vamoose erbij gekocht, kost wat meer, maar heeft een veel betere buikflap! Die is namelijk een stuk langer met klitteband en 3 banden. Ik merk overigens geen verschil in het aantal vliegen, maar de buikflap is wel een positieve verbetering vergeleken met de gewone hoody.

De oortjes doe ik nooit op, past echt voor geen meter op Ijslanders met een relatief korte nek, en een flinke dot haar tussen de oortjes.

En nog een tip: Bestel meteen zo'n staartkoort erbij: *klik* Die je erbij geleverd krijgt was bij beide paarden dagelijks kapot, echt waardeloos. Deze is ook veel makkelijker schoon te houden.
Laatst bijgewerkt door Thokkadisje op 17-10-16 21:01, in het totaal 2 keer bewerkt

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie