Pollenalergie ?

Moderators: Nicole288, Coby, Dyonne, Apple, Pistasche, C_arola

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

rina

Re: Pollenalergie ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-16 20:01

Ja ik heb er zelfs 2 gehad. De ene is met een desensibilisatietherapie eraf geholpen. En die heeft opna van mais, daarvoor is ze niet behandeld, geen last meer. De andere was mijn oude merrie, die was op een dusdanige leeftijd dat een desensibilisatie geen zin meer had. Die heb ik met kuren prednisolon redelijk ok kunnen houden. Maar dat is wel een laatste redmiddel.

Te koop: Air One Inhalator. Voor meer info PB.

rina

Re: Pollenalergie ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-16 21:12

Dat deed mijn merrie ook niet. Die proeste een paar keer met rijden, met name de galop, en verder merkte je weinig aan dr. Maar aangezien ik zelf ook hooikoorts heb begon het mij op te vallen dat de dagen dat ik last had, die beide ook problemen hadden.
En zelfs op dit moment, mag de pollenkaart weinig pollen aangeven, dr bloeit nu net iets waar ik heel slecht tegen kan. Brandnetels.
De jonge merrie heb ik toen ook een periode met een neusnetje gereden. Die had daar wel baat bij. Was alleen erg lollig op de wedstrijden. Ik had ontheffing (rijd overigens western daar moest je een ontheffing hebben) maar de jury uit de USA had dit nog nooit gezien. De jury heeft het echt van boven tot onder bekeken en vragen gesteld :D

Te koop: Air One Inhalator. Voor meer info PB.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie