rambo Vari-Layer

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
MontyRulezz

Berichten: 2813
Geregistreerd: 21-05-06
Woonplaats: Noord-Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 10:12

Ik heb ook even naar die deken zitten kijken maar ik snap hem niet helemaal.
Wat is er nou inclusief bij de deken? Ik ben aan het kijken naar de Heavy uitvoering. Krijg je daar nou 3 onderdekens bij? Of moet je die zelf apart erbij kopen? Ik heb nu een Rambo Original heavy en wil daar dadelijk een onderdeken onder doen als hij geschoren is. Ook moet ik voor volgend jaar een nieuwe tussendeken kopen van ca 150-200 gram. Daarom zou deze deken eigenlijk ideaal zijn.
Maar ik begrijp het hele concept niet helemaal en kan het ook niet duidelijk terug vinden.
Zoals ik het zie heb je een 150 g deken, een 300g deken en een 450 g deken + de hals en de bovendeken. Of niet?

R.I.P. Monty: 01.01.2000 - 26.07.2011. Voor altijd in mijn hart.

You can't milk a cow with your hands in your pants

[BB-ITP] Ozzy... zijn eerste echte fotoshoot LOL!!



MontyRulezz

Berichten: 2813
Geregistreerd: 21-05-06
Woonplaats: Noord-Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 10:52

Owh, haha ik kon het al niet goed terug vinden, op de foto die erbij staat lijkt het net alsof je 3 verschillende dekens hebt :+ .
Nee dan heb ik er niks aan, dan kan ik beter gewoon een liner kopen voor eronder.
Op zich de deken die ik nu heb is super, ook niet zwaar en die heeft al die voorsluiting wat ik heel fijn vind. Dan ga ik in het voorjaar een tussendeken erbij halen. Omdat die van mij een echte dekensloper is kom ik gelijk bij de duurdere dekens uit :( , is gelijk weer zo'n hap uit het budget.

R.I.P. Monty: 01.01.2000 - 26.07.2011. Voor altijd in mijn hart.

You can't milk a cow with your hands in your pants

[BB-ITP] Ozzy... zijn eerste echte fotoshoot LOL!!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: fleur_yen en 26 bezoekers