Wil alleen nog een keer een nieuwe tondeuse.
Jester_ schreef:Ja ik had er vorige week 22 en deze week 15. Dat naast mijn fulltime baan. Maar vind het moeilijk om te schipperen aangezien het allemaal vaste klanten zijn, dus dan prop ik alsnog alles vol. En nu k zelf niks meer met paarden doe is het ook wel een keer klaar
Jester_ schreef:Ik rij zelf geen paard meeren werk onregelmatig waardoor ik er bijv soms al 4 doe voor me late dienst. Maar dat breekt me dus op ja
Maar eerder reed ik nog 2 paarden erbij, echt knettergek
MaritB schreef:Hoe is het geluid van de Heiniger scheerapparaten tov de liscop? Die vond ik echt te lawaaierig.
Ik zoek dus nu iets waar ik wat meer blij van ga worden, accu is top. Maar goed, dan moet ik dus meer uitgeven..
Hoe zijn de Voss of agradi scheerapparaten?
MaritB schreef:Het linkje werkt helaas niet
Melisje_92 schreef:Ik heb een beetje hulp nodig![]()
Ik wil graag een nieuwe machine, draadloos en licht.
Nu kan ik via horze met kortingscode de aesculap met 1 accu kopen voor 382,-, maar nu las ik hier dat de Heiniger Saphir met brede kop ook fijn scheert. Wellicht mag ik van mijn paard dan wel direct haar benen doen, zonder te hoeven wisselen naar tondeuse![]()
Klopt het dat hij in de onderstaande link al met brede kop wordt verkocht, of lijkt dat alleen maar zo?
https://www.heinigershop.nl/saphir-hors ... accus.html
Melisje_92 schreef:Melisje_92 schreef:Ik heb een beetje hulp nodig![]()
Ik wil graag een nieuwe machine, draadloos en licht.
Nu kan ik via horze met kortingscode de aesculap met 1 accu kopen voor 382,-, maar nu las ik hier dat de Heiniger Saphir met brede kop ook fijn scheert. Wellicht mag ik van mijn paard dan wel direct haar benen doen, zonder te hoeven wisselen naar tondeuse![]()
Klopt het dat hij in de onderstaande link al met brede kop wordt verkocht, of lijkt dat alleen maar zo?
https://www.heinigershop.nl/saphir-hors ... accus.html
Vrijwel direct na dit bericht heb ik de saphir besteld en ben er ontzettend blij mee. Ik ben er in alles op vooruit gegaan, draadloos, licht en stil!
25 oktober heb ik meteen geschoren en nu nog geen maand verder zit ze alweer zo dik in het haar, dit heb ik nog nooit zo erg gehad. Heb er zelfs maar weer een dunnere denken opgelegd![]()
[ [url=m/g7WsTZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik wil haar dus binnenkort maar weer scheren, want ze zweet best. Alleen maakt ze ook intens veel huidvet aan. We hebben alleen koud water buiten.
Nu dacht ik misschien kan ik met een emmer warm water en naf warming wash het ergste wegkrijgen. Heeft iemand een idee of ik daar voldoende mee weg kan “wassen”
Gebruikers op dit forum: HarmanyL, marieke_483 en 5 bezoekers