[INFO] Alle vragen over scheren

Moderators: Nicole288, C_arola, Coby, Dyonne

TinkerTreas

Re: [INFO] Alle vragen over scheren

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-23 18:07

Ik wil mijn 2 jarige shet ook gaan scheren. Ze zit alweer enorm dik in haar vacht en staat enorm te schuren.
Ik twijfel nog of ik een dunne regendeken op doe. Ze kan op dit moment nog niet schuilen.

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-23 18:19

Ik had hem bij minihorseshop vandaan. Maar die heeft inmiddels 135 niet meer op voorraad staan. Het is echt zo lastig met dekens. Ik zoek me ook een ongeluk naar 100 gram onderdeken/staldeken zonder dik fleece eraan voor mijn oudste in dus maat 105. Ik heb zijn oude al weggegooid en kijk al maanden op de site voor dezelfde als mijn andere shet ook heeft. Nu krijgen ze die niet meer in het assortiment. Dus dat maakt de zoektocht ineens onmogelijk. Het is toch ook zo stom dat ik van alle diktes dan een outdoordeken moet nemen, want nee liners doen we niet aan voor shetlanders. |o

Alex en Jorie <3

TinkerTreas

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-23 14:39

Ik was ook al aan het zoeken naar een onderdeken van 100 gram in maat 105.
Dat ligt dus niet aan mij, dat ik die niet kan vinden....

Ik heb Jente vanmorgen geschoren. En maar wel een regendeken op gedaan.
Ze vond het scheren heerlijk :D
Ze heeft steeds zoveel jeuk onder die vacht.

prugelpiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-23 16:41

Nu een regendeken op? Je kan bijna in je t-shirt buiten lopen. Het is 22 graden?

I am because you were

TinkerTreas

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-23 18:33

prugelpiet schreef:
Nu een regendeken op? Je kan bijna in je t-shirt buiten lopen. Het is 22 graden?

Op dit moment kan ze helaas nog niet schuilen omdat ze nog apart staat. En ze is behoorlijk ziek, waardoor ze flink mager staat. Vandaar de keuze om toch een regendeken op te doen.

_Elaine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-23 11:55

Ik heb ze hier gister geschoren, ze staan nu wel onder een regendeken, want het is hier al z’n 7u non stop aan het regenen en het is nu z’n 15 graden
Van de week wordt het weer droog en warmer, dan kunnen ze overdag iig lekker bloot staan :D