[INFO] Alle vragen over dekens - Deel 5.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Farjen

Berichten: 7926
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oost-Vlaanderen, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-21 12:13

Ik baal echt superhard, gisteren was het echt verschrikkelijk weer. Dus wanneer ik toekwam op stal was baardlief net binnen. Is zijn Bucas helemaal doorweekt, woog echt 10kilo bij wijze van spreken.
Paard was gewoon nat onder het deken... -O- Vorig jaar nieuw gekocht, dus ik veronderstel dat de wasserij hem verpest heeft. Ik vermoed dat dit een enkeltje vuilbak is?

Afbeelding


Farjen

Berichten: 7926
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oost-Vlaanderen, België

Re: [INFO] Alle vragen over dekens - Deel 5.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-21 22:48

Nee, die wasserij is wel professioneel maar op vlak van (bucas)kennis lopen ze hier in België wel achter :(
Aan mijn deken zelf zie je niets.. Ik kan contact opnemen met de ruiterwinkel waar ik hem van heb :)* wie weet valt het toch onder garantie

Farjen

Berichten: 7926
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oost-Vlaanderen, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-23 16:45

Heeft er iemand ervaring met de lemieux arika dekens?
Hoe vallen de maten? Mijn paard heeft net zijn amigo vermoord :roll: Werkt het liner systeem hetzelfde? Zou handig zijn als ik de liners van Horseware amigo kan gebruiken in de lemieux…

Farjen

Berichten: 7926
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oost-Vlaanderen, België

Re: [INFO] Alle vragen over dekens - Deel 5.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-24 09:32

Ik heb de zoekfunctie gebruikt maar vond niet direct wat..
Hebben jullie een goede aanrader voor een transportdeken?
Ik wil graag een deken voor op de trailer, ik doe standaard zijn recuptex op maar ik ga bijvoorbeeld wekelijks naar de aquatrainer en dan is mijn paard soms tot op zijn buik nat. Dus enkel een recuptex vind ik niet voldoende in de winter. Omdat hij nat is, wil ik ook niet zijn gewone winterdeken erop.

Ik heb ooit zo'n konijn-imitatie deken gekocht van Lemieux die heel mooi is, maar hij schuift alle kanten op (met of zonder een ander deken eronder maakt niet uit)
Zowel bij huidige paard als mijn vorige 10cm grotere paard, dus het ligt niet aan de maat.

Er zijn veel kortingen nu dus ik wil eigenlijk wel mijn slag slaan :D

Farjen

Berichten: 7926
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oost-Vlaanderen, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-24 13:41

Bedankt voor de suggesties al!

Ik zag ook een Kentucky 4d spacer cooler, zou dat wat zijn?

Snorkel, een extra dekensingel heb ik nog niet geprobeerd maar als paard nog maar 10m stapt ligt het deken al helemaal gedraaid tot aan zijn buik :roll: Nochtans zitten alle buiksingel, staartriem gewoon vast.
Als ik hem dan van de trailer haal na 10min ligt de boel weeral al helemaal scheef (en daar staat hij gewoon stil op)

Farjen

Berichten: 7926
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oost-Vlaanderen, België

Re: [INFO] Alle vragen over dekens - Deel 5.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-24 14:16

Bedankt voor degene die de Bucas Shamrock heeft aangeraden als transportdeken. Ook als zweetdeken is hij megafijn, paard is op enkele minuten droog!

De mijne staat onder een 200gr, hij voelde nog ok aan maar door het strenge vriezen hier gaan ze nu niet op de weide


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Pova en 0 bezoekers