Schroeven scheerapparaat kapot

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
mignonne2403

Berichten: 1411
Geregistreerd: 28-05-13

Schroeven scheerapparaat kapot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-10-20 15:29

Hoi allemaal,
Mijn scheerapparaat (liscop lite) heeft 2 schroeven aan de onderkant zitten. De schroeven zijn beide 'lam' en kunnen dus niet meer losgedraaid worden ... Nu is dat natuurlijk het probleem, de binnenkant is dus zo rond dan geen enkele schroevendraaier er meer in kan draaien(normaal 6-punts) en de mesjes er dus niet af kunnen om schoon te maken en op te bergen...

Iemand een geniaal idee? Ik heb nu geprobeerd met een ijzerzaagje een inkeping te maken zodat er een rechte schroevendraaier in past, maar de ruimte daarvoor krijg ik niet groot genoeg en inmiddels is de ijzerzaag kapot :')

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


mignonne2403

Berichten: 1411
Geregistreerd: 28-05-13

Re: Schroeven scheerapparaat kapot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-10-20 15:43

De kop is lam en ik denk dat hij ook te vast is gedraaid.. heb hem zelf niet als laatste gebruikt. Spray inmiddels er in gebruikt, thanks! Tangetje heb je geen grip mee vanwege de afgeronde onderdelen..


mignonne2403

Berichten: 1411
Geregistreerd: 28-05-13

Re: Schroeven scheerapparaat kapot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-10-20 08:28

Thanks voor het meedenken! Idd WD40 gebruikt, verder toch met een andere ijzerzaag verder en de schroevendraaier bijgeslepen (dunner gemaakt), en een tikje er tegen aan gegeven en de schroeven zijn nu dan eindelijk los! Nu zien of ie het nog echt goed doet :Y)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 42 bezoekers