[INFO] Alle vragen over dekens - deel 4

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 

Sophie_vds
Berichten: 41
Geregistreerd: 17-01-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-20 21:08

Hi allemaal!

Voor mijn bijna 3,5 jarige quarter/paint merrie ben ik op zoek naar een goed passende regendeken.
Ik hoopte op de amigo/horseware waar je het linersysteem hebt maar helaas ligt dit niet goed.
Meerdere dekens en merken van stalgenoten gepast maar het probleem blijft: qua lengte, omlaag en naar achter ligt 125/175 perfect, maar de borst valt bij alles te laag...

Afbeelding

Afbeelding

Qua lengte houd ze niet genoeg ruimte over aan de achterkant om een maat kleiner te gaan..

Tips voor een merk of speciale lijn waar de borst hoog valt?

Ik hoor het heeeeel graag!


Sophie_vds
Berichten: 41
Geregistreerd: 17-01-19

Re: [INFO] Alle vragen over dekens - deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-20 07:55

Aan de quarter lijn heb ik ook gedacht maar ik weet niet precies welke verhouding daar anders is in vergelijking met de normale lijn.
Dan heb ik idd dezelfde zorgen als @Nouvel
Zijn hier mensen met ervaringen en gebruik van de quarter lijn?

Sophie_vds
Berichten: 41
Geregistreerd: 17-01-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 12:59

Mdrf schreef:
Sophie_vds schreef:
Hi allemaal!

Voor mijn bijna 3,5 jarige quarter/paint merrie ben ik op zoek naar een goed passende regendeken.
Ik hoopte op de amigo/horseware waar je het linersysteem hebt maar helaas ligt dit niet goed.
Meerdere dekens en merken van stalgenoten gepast maar het probleem blijft: qua lengte, omlaag en naar achter ligt 125/175 perfect, maar de borst valt bij alles te laag...

[ [url=m/OA8idQ.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/D9IWbA.jpg]Afbeelding[/url] ]

Qua lengte houd ze niet genoeg ruimte over aan de achterkant om een maat kleiner te gaan..

Tips voor een merk of speciale lijn waar de borst hoog valt?

Ik hoor het heeeeel graag!


Je eerste foto is een liner, die valt lager qua sluiting dan de regendeken van Amigo. Ik zou die proberen, een amigo bravo of hero. Denk dat dit wel goed zal liggen want jouw paard is nog niet echt breed.



Hebben we ook gepast maar ook die komen beide te laag... haar verhouding is kennelijk een beetje scheef
Ik heb nu een deken van shire besteld, even afwachten hoe die ligt


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 bezoekers