[INFO] Alle vragen over dekens - deel 4

Moderators: Coby, petraaken, C_arola, Dyonne, Apple

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Ferera

Re: [CENTRAAL] Alle vragen over dekens - deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-17 08:08

Goedemorgen allemaal,

Omdat mijn paard per 1 november gaat verhuizen naar een nieuwe stal waar ze ook in de winter de wei op gaan ben ik op zoek een een geschikte deken voor haar.

Normaliter stond ze in de wintermaanden binnen. Ik heb twee dekens van BR die ze dan ophad van 150 gram en 340 gram. Deze dekens zijn vaak gewassen en ik denk ook niet meer waterdicht.

Mijn oog is gevallen op de Bucas Power Turnout en de dekens die onder de Rambo lijn vallen van Horseware.

Mijn merrie is een fijn gebouwd dier en ik vraag mij af of de Rambo dekens wijd vallen? Ik heb namelijk een vliegendeken van Horseware en daar kreeg ze schuurplekken van. De borstluiting is wel anders dan die van de Rambo zag ik.

Kunnen jullie mij hierin adviseren?

Ferera Fleur

Ferera

Re: [CENTRAAL] Alle vragen over dekens - deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-17 14:22

Waar heb jij die deken besteld Rena? Ik wil namelijk straks even naar de winkel voor een Amigo Bravo, alleen ik zit nog met het oude model in mijn hoofd. Die van jou met v sluiting klinkt aantrekkelijker.

Ferera Fleur

Ferera

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-17 15:58

Bedankt Rena, ik heb net besteld alleen dan de Rambo Duo bij Hypostore. Nu ga ik even in een hoekje zitten om te huilen over mijn uitspatting :Y) :').

Ferera Fleur

Ferera

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-17 16:17

Ik ben al weken aan het twijfelkonten over een nieuwe deken, twee weken geleden de Rambo Wug besteld in 200 gram maar die ligt nog nieuw in de verpakking thuis, nog te warm denk ik.

Madam staat nu nog onder een 50 gram Bucas irish turnout, vind het nu toch wat frisser worden dus besloten er moet een 100 grams deken bij komen :+.

De wug gaat nu dus terug, hopelijk morgen de Duo al binnen :brr:.

Ferera Fleur

Ferera

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-19 07:48

Weet iemand of de rambo supreme verschilt van de rambo duo? Ik wil graag een deken erbij kopen, heb al een duo en die bevalt qua pasvorm heel goed maar heb een mooie rambo supreme gezien die ik waarschijnlijk wil aangeschaffen maar vraag me af wat het verschil dan is tussen een duo en een supreme :')

Ferera Fleur

Ferera

Re: [INFO] Alle vragen over dekens - deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-19 09:48

Mijn merrie heeft afgelopen weken haar stal overhoop gehaald terwijl ze normaliter enorm schoon is van zichzelf. Ergens in dit topic gelezen dat je aan je stal kan zien of een paard het fris heeft en inderdaad, gister een liner en hals opgegooid bij haar Rambo deken en vanochtend als vanouds weer een schone stal. Ze staat nu ongeschoren onder 200 gram met 150 gram hals. Ze heeft een dunne vacht.

Bedankt voor deze tip!

Ferera Fleur

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie