[INFO] Alle vragen over dekens - deel 4

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
JameyDL

Berichten: 198
Geregistreerd: 07-02-19
Woonplaats: Deurne

Re: [INFO] Alle vragen over dekens - deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-19 09:23

Heeft iemand ervaring met de Bucas Power Turnout ik vind het deken heel intressant met de stay dry stof. Maar ik twijfel een beetje over de kleur (zilver,wit). Als ik ze ook bij marktplaats zie geadverteert zitten er toch vaak hele verkleuringen (bruine vlekken die er niet meer uit gaan) in het deken en werkt het wel zo goed in de precieze warmte statistieken die bucas aangeeft wat ze zijn naar mijn mening nogal ruim.


JameyDL

Berichten: 198
Geregistreerd: 07-02-19
Woonplaats: Deurne

Re: [INFO] Alle vragen over dekens - deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-19 09:27

+ nog een vraagje wie heeft er allemaal een regendeken op liggen. Ik twijfel nog een beetje maar heb gister toch besloten om hem erop te leggen omdat ik al een beetje zag dat haar vacht wat dikker werd op de rug. De reden waarom ik twijfel is omdat het best wel warm is in de middag en de zon lekker schijnt.


JameyDL

Berichten: 198
Geregistreerd: 07-02-19
Woonplaats: Deurne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-19 16:22

Maartje_M schreef:
Ok dus kan zonder hals. Gelukkig, want dat vind ik echt een drama met langere manen :')

Ik kom nu ook de Airmax liner tegen, kan daar in dit topic nog geen ervaringen over vinden. Iemand die deze inmiidels heeft?


Bij mij op stal hebben juist de paarden met lange manen een deken op met hals i.m.v vuil erin, nat worden. Een is een cremmelo met een (manen tot de grond) hengstenvlecht tot zijn knieƫn en de andere is een haflinger met lange manen.


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: miekxlady97, Natashaa, Scarremans, Sterrendief en 10 bezoekers