[INFO] Alle vragen over dekens - deel 4

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 

viola

Berichten: 2030
Geregistreerd: 24-04-04

Re: [INFO] Alle vragen over dekens - deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-19 09:48

Hier nog een die eigenlijk niet voor het gebruik voor dekens is, maar deze winter er toch echt aan gaat beginnen. Soms moet je je aan passen aan je paard en de situatie. Mijn pony heeft een prima wintervacht en altijd zonder dekens gestaan, deels geschoren zodat we wat meer konden werken zonder teveel zweten. Maar op mijn huidige stal staan ze overdag de hele dag wel buiten, maar zonder schuilstal. Eind vorige winter toch een deken op gedaan en gemerkt dat hij zich daar toch beter bij voelt. Dus dit jaar doen we dat gewoon vanaf begin winter. En dan misschien toch wat meer scheren omdat hij anders te veel zweet en lang nat blijft om de deken weer terug op te doen.

Ik lees dus gezellig met jullie mee om wat tips er op te vangen. Ik had altijd al wel een regendeken en 100 grams liggen voor noodgevallen, maar die zijn niet meer in beste staat (ooit tweedehands gekocht). Dus ben ik rustig op zoek naar goede passende dekens. Dat wordt gewoon wat bestellen en passen denk ik voordat ik echt weet welk model/merk hem goed ligt.


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 bezoekers