[INFO] Alle vragen over dekens - deel 4

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Barvrouwke
Berichten: 3703
Geregistreerd: 24-08-03

Re: [CENTRAAL] Alle vragen over dekens - deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-17 12:42

Iemand de tip waar de weatherbeeta freestyle dekens nog wel te krijgen zijn?
Ik ben erg tevreden over de pasvorm bij m'n friezen. Maar zowel epplejeck als divoza hebben ze niet meer.


Barvrouwke
Berichten: 3703
Geregistreerd: 24-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-17 16:11

RianneH schreef:
Horze verkoopt wel weatherbeeta, maar andere types dan de freestyle, ik heb het idee dat die uit productie is en vervangen is voor een nieuwe lijn.

Dankje. Ik heb bij horze gekeken, maar niet het type wat ik zoek.
De loopsplit meer voorin vind ik echt top. Hopelijk maken ze een vergelijkbaar model.

Barvrouwke
Berichten: 3703
Geregistreerd: 24-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-17 09:21

RianneH schreef:
Die loopsplit voorin geeft juist bij de mijne schuurplekken..
Ik heb overigens nog een freestyle liggen die weg mag, welke maat zoek je of wil je nieuw?

Ik ben inmiddels voorzien van een nieuwe 6.6 maar een 6.3 200 grams kan ik nog wel gebruiken.


Barvrouwke
Berichten: 3703
Geregistreerd: 24-08-03

Re: [INFO] Alle vragen over dekens - deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-19 09:19

Ik wil een paar waterdichte winterdekens (weatherbeeta) laten wassen. Nu kan ik allerlei extra opties kiezen zoals waterafstotend, bucas was & conditioner of horseware. Is dit aan te raden of alleen nodig als je ze doorlekken? Dekens zijn 2 winters oud en hoeven geen extreem weer te doorstaan.


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ubermetrics en 4 bezoekers