[INFO] Alle vragen over dekens - deel 4

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 

RenateHidden
Berichten: 137
Geregistreerd: 02-04-14
Woonplaats: Waalwijk

Re: [INFO] Alle vragen over dekens - deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 07:05

Zijn er hier mensen die de regenliner van horseware gebruiken? En hoe bevalt die?

Ik heb nu de buzz off rain van bucas, maar die trekt contstant scheef. Gewone vliegendekens heb ik de amigo bug rug en deze ligt super. Dus zou eventueel de regenliner erbij willen kopen.


RenateHidden
Berichten: 137
Geregistreerd: 02-04-14
Woonplaats: Waalwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-19 16:11

_Sundance_ schreef:
RenateHidden schreef:
Zijn er hier mensen die de regenliner van horseware gebruiken? En hoe bevalt die?

Ik heb nu de buzz off rain van bucas, maar die trekt contstant scheef. Gewone vliegendekens heb ik de amigo bug rug en deze ligt super. Dus zou eventueel de regenliner erbij willen kopen.


Ik heb de regenliner nu een klein jaartje en vind die echt heel fijn. Bij mij ligt die ook onder de amigo bug rug en hij trekt niet scheef.
Voor de warme dagen met regen vind ik hem ideaal, vanavond gaat die ook weer op.


Bedankt voor je reactie!

Ik heb de regenliner inmiddels binnen, maar is hij niet ontzettend zweterig? De stof voelt niet echt luchtig aan vind ik ...

RenateHidden
Berichten: 137
Geregistreerd: 02-04-14
Woonplaats: Waalwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-19 20:52

Charizard schreef:
Ik gebruik ook de regenliner, vind het prima werken, niet zweterig, snel droog, heerlijk icm met de pasvorm van de vliegendeken.


Ik heb hem toch terug gestuurd en de bucas buzz off rain een maat kleiner besteld. Ik vond de liner heel plastic achtig aanvoelen.


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 bezoekers