[INFO] Alle vragen over dekens - deel 4

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Elegance_
Berichten: 2001
Geregistreerd: 18-06-08
Woonplaats: Voorthuizen

Re: [INFO] Alle vragen over dekens - deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-18 16:55

Ik heb vorige week geschoren, en die van mij staat overdag bloot en in de nacht met een 50 grams regendeken. Het is wel lastig met het weer nu..


Elegance_
Berichten: 2001
Geregistreerd: 18-06-08
Woonplaats: Voorthuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 12:25

xAnthea schreef:
Hoi!

Ik ben op zoek naar een 400g winterdeken voor mijn tinker.
Nu zag ik een shires deken in promotie, enkel in maat 130 (175). Ik heb voor haar dekens in 175 en 185. Bij de 185 komt het best ver over haar kont heen dus eigenlijk te groot. Maar de 175 vind ik wat krap aan haar schouder, hoewel ze geen schuurplekken oid krijgt.

Vallen shires dekens groot uit of normaal? En zouden jullie het aandurven om dan toch die 175 te bestellen?



Ik denk dat dat te krap word, mijn kruising tinker heeft 185 van shires om nu maar die is eigenlijk al een beetje krap

Elegance_
Berichten: 2001
Geregistreerd: 18-06-08
Woonplaats: Voorthuizen

Re: [INFO] Alle vragen over dekens - deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-19 17:53

Ik lees ook weer even mee, ik heb voor mijn brede ruin nu de amigo aussie, rambo protector en de shires deken gepast maar ze zijn allemaal te smal.. (de shires deken vond ik persoonlijk wel het breedst dus zeker een aanrader om te passen) bucas past hij niet helaas. Ik zoek eigelijk een deken die waterdicht is op de rug maar dar maakt het wel moeilijker natuurlijk.

Ik heb de amigo usa besteld maar ik vrees dat deze ook niet breed genoeg is..


Elegance_
Berichten: 2001
Geregistreerd: 18-06-08
Woonplaats: Voorthuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-19 18:39

Anoniem schreef:
Welke shires?
Stomme is wel dat mijn pony de bucas irish wel past dus ik dacht dat hij niet zo breed was..


De highlander plus :)


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 bezoekers