[INFO] Alle vragen over dekens - deel 4

Moderators: C_arola, Dyonne, Apple, Coby, petraaken

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

lein82

Re: [INFO] Alle vragen over dekens - deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-19 16:47

Vraagje: Ik heb vorig jaar een bucas sunshower gekocht. Fijne deken, alleen doet hij niet waar hij voor bedoeld is. Hij is dus niet waterdicht. Ik heb hem 2 of 3 keer opgehad en alle keren was merrielief nat eronder. Zijn er meer mensen met deze ervaring of is hij alleen geschikt voor miezerregen?

Mama van een engeltje en een bengeltje.

lein82

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-19 16:56

Mariposa11 schreef:
Nat vd regen of heeft ze staan zweten? Ik hoor nm wel vaker dat ze best warm zijn?

Nee, echt van de regen. Hij is bij mij niet waterdicht. Ik vind het enorm zonde van mijn geld (is best een dure deken).
Mijn merrie heeft het bij regen snel koud, ook als het een graad of 12 is, dus vandaar deze deken voor haar gekocht.

lein82

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-19 17:31

Nee, hij is niet gewassen. Nadeel is dat ik hem in september gekocht heb (en zo'n 200 km verderop) en ik denk zelfs dat ik geen bonnetje meer heb :x :=

Ik vroeg me alleen af of er anderen zijn met hetzelfde probleem of dat ik dus inderdaad een slecht exemplaar heb.

Zou het nog helpen als ik hem inspuit met zo'n busje waterdicht spray van de bucas?

lein82

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-19 18:38

Mariposa11 schreef:
Oh ja, das wel probleempje idd!

Dat weet ik niet, ik heb zelf alleen winter deken van bucas, dus durf niet te zeggen of dat werkt..
Anders bucas zelf eens vragen?

Dat ga ik doen. Ik heb verder de smartex dekens en die zijn prima, daar is ze altijd hartstikke droog onder.

lein82

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 18:00

luffwinny schreef:
lein82 schreef:
Nee, hij is niet gewassen. Nadeel is dat ik hem in september gekocht heb (en zo'n 200 km verderop) en ik denk zelfs dat ik geen bonnetje meer heb :x :=

Ik vroeg me alleen af of er anderen zijn met hetzelfde probleem of dat ik dus inderdaad een slecht exemplaar heb.

Zou het nog helpen als ik hem inspuit met zo'n busje waterdicht spray van de bucas?

De sunshower is niet geschikt voor veel regen, een paar druppels of klein buitje is geen probleem. Ik heb de deken ook en dit werd mij gezegd door de ruitersportzaak. Bij mijn vriendin lekte die ook door met vele regen.

Oke dank je wel. Ik wou dat ze dat tegen mij hadden gezegd :')

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie