[INFO] Alle vragen over dekens - deel 4

Moderators: C_arola, Dyonne, Apple, Coby, petraaken

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Denise_Storm

Re: [INFO] Alle vragen over dekens - deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 10:10

Goedemorgen! Ik heb al heel wat pagina's gelezen (ik geef toe: niet alle 359 pagina's :=). Maar nog niet echt een antwoord op mijn vraag gevonden. Ik ben op zoek naar een vliegendeken voor mijn (ouderwets type) haflinger. Breed aan de voorkant dus.. Vorig jaar de Epplejeck Zebra deken gehad, maar die was helaas na 5 dagen kapot (en nee, mijn paard is geen sloper :n). Uiteindelijk hebben we er een zelf gemaakt kunstwerk van gemaakt, maar wil dit jaar dus graag een andere. Heeft iemand tips? :o

Denise_Storm

Re: [INFO] Alle vragen over dekens - deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 12:47

Whooo, veel tips! Thanks! Ga er vanavond even uitgebreid naar kijken :D

Denise_Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-19 16:46

Vorige week vroeg ik jullie om hulp bij een vliegendeken voor mijn brede haflinger. Inmiddels geslaagd :D

Eerst de Bucas BuZz-off Zebra geprobeerd, maar wat een drama. Deken te lang, maar veeeel te strak bij borst/schouders/schoft. Op de foto had ik de hals nog niet eens met het klittenband vast gemaakt (ging ook nagenoeg niet).

Afbeelding

Toevallig had onze staleigenaresse nog een nieuwe Amigo Mio liggen van haar overleden paard. Dus deze mocht ik passen en die ligt zoooveel beter dan de Epplejeck deken van vorig jaar en de Bucas.

Afbeelding

Helemaal blij mee! Blij paard ook :D

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie