Bambino schreef:Vraagje.
Ik had eerst onder mijn rhino wug lite liners van Horseware. Echt de pasvorm hier van is echt niet fijn op mijn paard.
Nu wilde ik de highliner van Harry horse aanschaffen. Ik las overal dat deze heel groot vallen.
Mijn paard heeft 130/183 van maat.
Nu had ik er 2 besteld bij Agradi in maat 130/175 maar ze liggen echt ruk. Voorkant sluit mooi aan maar van achter mist hij een paar centimeter en als hij ze hoofd naar beneden doet schuift de deken naar voor en staat bol op zijn rug.
De andere precies zelfde maat past van lengte wel perfect alleen die is weer veels te kort van achter ze hele bovenbenen zijn bloot.
Wie heeft hier nog meer ervaring mee bij de highliners dat ze zo verschillen van elkaar? En zou 135/185 ten opzichte van de horseware dekens heel groot verschil zijn?
Hij heeft nog een reserve harry horse highneck van 185cm en deze past wel. Maar omdat ik overal las dat de Highliners zo groot uitvallen en zijn bovenmaat nu ook 130 was..
Ik heb deze ook een keer gepast. Eigen maat genomen maar was veel te krap om zijn nek. Ook was hijbij zijn lijf veel te kort. Zag een stuk buik zeg maar. Was een waardeloze pasvorm.