[INFO] Alle vragen over dekens - deel 4

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Jodemietje

Berichten: 33
Geregistreerd: 30-04-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-19 17:30

Even sparren! Mijn paard is verhuisd van een stal met 'S nachts binnen staan naar 24/7 buiten met inloopstal. Nu had ze altijd een deken op. Naar binnen zetten is geen optie meer. Nu wordt het de komende nachten koud, rond het vriespunt. Ze draagt momenteel een 0 grams regendeken. Moet ik de komende dagen toch kiezen voor een dikkere deken? :j


Jodemietje

Berichten: 33
Geregistreerd: 30-04-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-19 17:35

Koper schreef:
Ja, zou ik zeker doen. Als je de mogelijkheid hebt om 's ochtends vroeg onder de deken te voelen dan weet je of je haar warm genoeg hebt ingepakt.


Het probleem is dat ik niet in de gelegenheid ben om twee keer per dag naar stal te gaan. Dan toch een dikkere deken? Morgen overdag is het ook niet warm ;). Ze is overigens niet geschoren.

Jodemietje

Berichten: 33
Geregistreerd: 30-04-18

Re: [INFO] Alle vragen over dekens - deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-19 21:03

Ik blijf het lastig vinden met die wisselingen in temperatuur. Ze stond vanavond wat te kuchen dus heb toch voor een wat dikkere deken gekozen.


Jodemietje

Berichten: 33
Geregistreerd: 30-04-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-19 21:16

dravergekkie schreef:
Hier ook maar weer terug naar 100.


Wat had je er op liggen?

Jodemietje

Berichten: 33
Geregistreerd: 30-04-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-19 13:28

Ook ik heb weer een vraagje! :) Ik heb vorig jaar een nieuwe/ tweedehands Bucas Buzz Off Riding gekocht. Heb vandaag geprobeerd uit te vogelen hoe deze te gebruiken/ om te doen, maar ik kom er niet helemaal uit :? Iemand die me als een zesjarige aan het handje wil nemen en me dit wil uitleggen? :D

Jodemietje

Berichten: 33
Geregistreerd: 30-04-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-19 13:05

Ja die!

Ben net van mijn paard gekletterd omdat ik het dus niet goed had gedaan en de deken naast mijn paard hing. Vond ze niet zo leuk....

[q1uote="Pally"]
Jodemietje schreef:
Ook ik heb weer een vraagje! :) Ik heb vorig jaar een nieuwe/ tweedehands Bucas Buzz Off Riding gekocht. Heb vandaag geprobeerd uit te vogelen hoe deze te gebruiken/ om te doen, maar ik kom er niet helemaal uit :? Iemand die me als een zesjarige aan het handje wil nemen en me dit wil uitleggen? :D


Bedoel je deze?

Afbeelding[/quote]

Jodemietje

Berichten: 33
Geregistreerd: 30-04-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-19 13:46

Pally schreef:
Jodemietje schreef:
Ja die!

Ben net van mijn paard gekletterd omdat ik het dus niet goed had gedaan en de deken naast mijn paard hing. Vond ze niet zo leuk....


Euh, ja hoe moet ik dat uitleggen? :') Achterste deel gewoon als een uitrijdeken, waarbij het natuurlijk wel belangrijk is dat je een staartriem/bilriemen bevestigd anders heb je idd kans dat hij gaat glijden.


Ik heb nog nooit een uitrijdeken gebruikt . Er zitten allerlei lusjes aan die ik niet kan plaatsen.. ook hoe je het voorste gedeelte aan het achterste gedeelte bevestigt. En ik zie bij jou het zadel er op liggen? Dus eerst deken en dan zadel?

Jodemietje

Berichten: 33
Geregistreerd: 30-04-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-19 13:53

RianneH schreef:
Heeft Bucas geen instructiefilmpje online?


Ik kon deze niet vinden


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 bezoekers