[INFO] Alle vragen over dekens - deel 4

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 

Relien

Berichten: 2898
Geregistreerd: 28-12-05
Woonplaats: Huis, Stal overal

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-19 16:29

Hoi allemaal.

Ik heb een vraagje ik heb gister een bucas power turnout binnen gekregen niet de extra maar de gewone dit omdat ik de deken graag bij wat hogere temperaturen gewoon wil aan kunnen doen.

Nu zou deze deken tot -10 moeten kunnen.
Maar nu krijg ik net een berichtje van een stal genootje dat mijn pony koud voelt.
Vond hem al zo dun.

Wat zijn jullie ervaringen moeten ze ook wennen aan deze deken.|Want heb er nu een hard hoofd in dat hij echt tegen wat koudere temperaturen kan.

You only live once. Make the most of it. Ride as far as you can


Relien

Berichten: 2898
Geregistreerd: 28-12-05
Woonplaats: Huis, Stal overal

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-19 16:35

RianneH schreef:
Waar is je pony gevoeld?

En wat is de situatie geweest voor de deken? De gewone Turnout is 0grams of nog gevuld met iets?



Mijn stal genootje zei dat ze hem in de lies en oksel ook gevoelt had of ze ook bij de schouder gevoelt heeft weet ik niet.

Hij stond onder een 200 gram deken. Ik had in de berichten gelezen dat de power turnout gelijk zou staan aan 200 gram.

De turnout is dus niet gevuld hij is zoals ik hem kocht, want dit zou niet nodig zijn.

Zou dit puur van de omschakeling kunnen zijn.
Ik ga nu naar stal om er maar een fleece deken onder te leggen

You only live once. Make the most of it. Ride as far as you can

Relien

Berichten: 2898
Geregistreerd: 28-12-05
Woonplaats: Huis, Stal overal

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-19 18:09

upendo schreef:
Ik zou dan voor een power turnout extra gaan. Ik heb ze allebei hangen maar die is wel gevuld..


Kan die ook echt bij boven de 10 graden nog aan want ik ben bang dat hij snel te warm word

You only live once. Make the most of it. Ride as far as you can

Relien

Berichten: 2898
Geregistreerd: 28-12-05
Woonplaats: Huis, Stal overal

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-19 14:40

upendo schreef:
Als je de mogelijkheid hebt zou ik dan eerder voor een Amigo gaan met een V-sluiting. :)

Wij hebben nu dekens met een V-sluiting op een smalle KWPN'er en een Fries met brede schouders liggen en bij beide dames passen ze mooi en hebben ze genoeg ruimte van voren. :)

Ik heb in mijn zoektocht bij Dochorse de goedkoopste gevonden, daar heb je er een voor 118 euro, een Amigo bravo lite met hals. Zit ook nog een lineraansluiting aan.



Heb jij miss een link van die amigo ? Ik kan hem niet vinden

You only live once. Make the most of it. Ride as far as you can

Relien

Berichten: 2898
Geregistreerd: 28-12-05
Woonplaats: Huis, Stal overal

Re: [INFO] Alle vragen over dekens - deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-19 09:58

Help wie heeft een tip of moet ik echt een nieuwe deken kopen .

Mijn Rambo deken blijkt niet meet water dicht. Dit najaar heb ik heb laten wassen en waterdicht laten maken.

Moet ik echt een nieuwe gaan kopen
Ik heb hem wel 2e hands maar vorig jaar geen lekkage gehad

Afbeelding

You only live once. Make the most of it. Ride as far as you can

Relien

Berichten: 2898
Geregistreerd: 28-12-05
Woonplaats: Huis, Stal overal

Re: [INFO] Alle vragen over dekens - deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-20 16:38

Hey allemaal. Deken dilemma hier .
Momenteel staat mijn pony onder een bucas sunshower. Deze is voor de heftige buien zoals vandaag natuurlijk niet geschikt dus zoektocht naar een betere regendeken. Nu kwam ik op weatherbeeta dekens uit deze hebben een mooi systeem op de schoft om de druk te verdelen.

Ik zag dat hun ook een liner systeem hadden maar nu vroeg ik me af is dat alleen met die deken die start op 100 gram ?
Ik vind namelijk de overgang van de sunshower naar 100 gram zo groot?

Weet iemand of de 0 grams deken ook geschikt is voor liners ik kan dit nergens vinden Afbeelding

You only live once. Make the most of it. Ride as far as you can


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 33 bezoekers