Amazone gewond na val van paard in Lelystad

Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, Shanna, Dani, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

paddington

Amazone gewond na val van paard in Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-07-10 09:32 Tip de Nieuwsredactie

http://www.omroepflevoland.nl/

Een vrouw is woensdagavond zwaar gewond geraakt na een val van een paard. Het ongeluk gebeurde bij de kruising van de Oostranddreef met de Binnenhavenweg in Lelystad.

Wat er precies is gebeurd is nog onduidelijk. Een traumahelikopter heeft assistentie verleend.

De vrouw is met een ambulance naar een ziekenhuis in Amsterdam gebracht.
Laatst bijgewerkt door Sammie op 08-07-10 11:48, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: aangepast

Sammie

Re: Amazone gewond na val van paard in Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-10 11:48

paddington schreef:
===================== eigen mening ts ===========================
Ik woon hier vlak bij en hoorde idd gisteravond veel toeters en bellen.
Ik hoop dat de amazone er weer boven opkomt en het paard er niks aan over heb gehouden.

- Offline -

Sparky10

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 23:53

ik weet wie deze vrouw is ze reed niet alleen , wat ik vernam is dat haar dochtertje ook mee reed en nog een andere amazone , de preciese toedracht is ook hier niet duidelijk (heb niet goed geluisterd toen het werd verteld zeg maar )

Sparky 08-07-1997

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 06:58

wat er nu met de vrouw aan de hand is:
Ze ligt in slaap,, dus geen coma maar opent af en toe haar ogen.
Ze heeft een bloeding bij haar hersenen gehad en daardoor is er mogelijk uitval aan haar linkerkant, maar dit moet nog bekend worden naarmate de tijd vordert.

Ze ligt momenteel in amsterdam.
Met het paard is op een paar schrammetjes na niets aan de hand.

Hier een tekst over haar:
Hallo lieve mensen. Allereerst wil ik jullie heel erg bedanken voor de lieve berichten en reacties die wij hebben mogen ontvangen. Het is voor mij niet mogelijk om iedereen persoonlijk op de hoogte te houden over Audrey vandaar dat ik deze blog plaats. Het is ook mijn bedoeling dat zij de reacties kan lezen als daar de mogelijkheid voor is. Zelf heeft zij namelijk geen hyves.
Iedereen weet nu wel van haar ongeluk. Audrey ligt momenteel in het AMC. Vandaag is zij van de intensive care overgeplaatst naar de afdeling neurochirurgie waar zij 24 uur bewaking heeft. Zij heeft een bloeding in haar hoofd aan de linkerkant. Zij ligt niet in coma maar slaapt heel erg diep. Af en toe gaan haar ogen open en reageert zij op prikkels van buitenaf. Ze heeft nog niet gesproken. De doktoren weten niet hoelang het duurt voordat zij ontwaakt. Het belangrijkste is dat zij heel veel rust krijgt. Op bezoek gaan is alleen nog maar mogelijk door familie. Verder mogen er geen bloemen op deze afdeling maar kaarten zijn natuurlijk welkom. Je kunt ze sturen naar ziekenhuis AMC (adres zelf even opzoeken) afdeling H6 t.a.v. Mw. A. Kemmer. Haar kamer nummer is volgens mij 234 maar ik weet het niet zeker. Het zal vast wel aankomen.
Mochten er ontwikkelingen zijn in het herstel van Audrey dan laat ik dat via dit blog weten.
Bedankt voor alles Jolanda en familie

*Jolanda is mede eigenaar van paard*
Kaartjes sturen mag dus! Alleen zou dan wel fijn zijn als je erbij zet dat je haar niet persoonlijk kent, omdat dus niet duidelijk is hoeveel ze nog weet.

xXLiekeXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 08:01

Hopelijk komt ze er weer helemaal gezond boven op! Dit is echt verschrikkelijk. Voor haarzelf, maar ook voor familie/vrienden.

Ik hou een blog bij over mijn ervaringen met tuinieren, het houden van (klein)vee, zelfvoorzienend leven en allerlei andere avonturen.
http://brabantsboerderijtje.blogspot.nl [*]'t Brabants Boerderijtje

leintje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 11:28

Vreselijk ongeluk.
Heel veel sterkte voor haar en natuurlijk ook sterkte voor haar familie en vrienden!
Hopelijk komt ze er weer bovenop. :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 12:23

Bedankt voor jullie berichten!

annetmulder

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 13:42

Heel veel sterkte en beterschap!

Sparky10

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 20:22

indd veel sterkte gewenst bij ons op stal worden we op de hoogte gehouden door oud-ponyclub leden
die waren ook flink geschrokken
sterkte iig

Sparky 08-07-1997

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie