janouk schreef:Ik las allerlei uitgebreide verhalen van readings van paarden op bokt. En toen wij echt niet meer wisten bij de klachten van Meneer Anton welke kant op moesten, heb ik ook een reading aangevraagd van Meneer Anton.
Ik kreeg na 2 weken een brief van de reader: ik heb diverse malen geprobeerd met Meneer Anton contact te leggen, maar hij wil niet met mij praten.
![]()
Ik geloof het direct, daar houdt Meneer Anton niet van....![]()
Niks mee opgeschoten dus
janouk schreef:Ik las allerlei uitgebreide verhalen van readings van paarden op bokt. En toen wij echt niet meer wisten bij de klachten van Meneer Anton welke kant op moesten, heb ik ook een reading aangevraagd van Meneer Anton.
Ik kreeg na 2 weken een brief van de reader: ik heb diverse malen geprobeerd met Meneer Anton contact te leggen, maar hij wil niet met mij praten.
![]()
Ik geloof het direct, daar houdt Meneer Anton niet van....![]()
Niks mee opgeschoten dus
Citaat:“Loki is nu echt op zijn gemak, zo tijdens de healing, en doet fijn mee in alle rust. Hij ontlaad enorm veel energie.
Oude spanningen en stress worden verwijderd. Tussen hem en andere paarden wordt er opgeschoond. Spanning van derden uit zijn systeem. (paarden kunnen van elkaar en van mensen spanning/stress overnemen.)”
“Hij verteld iets over ‘blaadjes’ waar jij je mee bezig houdt. (op stal oid) Ik krijg het woord en geen beeld, dus weet niet wat voor blaadjes, welke vorm. (boom/plant of tijdschrift?)”
“Loki; we kunnen ons nog veel meer ontwikkelen op een andere plek, en volop plezier hebben samen. Ook met vrolijke mensen en andere paarden er op uit, daar heb ik zin in. Daar is Caroline wel aan toe, aan leuke mensen.
Dus wie weet wat de toekomst nog brengt, ik heb er alle vertrouwen in.”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 bezoekers