Mijn paard wilt niet uit haar stal!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Poekkie

Berichten: 7349
Geregistreerd: 29-10-16
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-21 21:46

Britt_xxx schreef:
Geen schande TS, je moet doen wat goed voelt. Ik wens je veel succes met de verkoop, en de zoektocht naar een nieuw maatje.


Dit :)
Hopelijk kom je een paard tegen dat beter geschikt voor je is. En wees zeker niet bang om al van dag 1 goede begeleiding erbij te halen zodat je een fijne start kan maken :)

TisMO
Berichten: 121
Geregistreerd: 02-01-21

Re: Mijn paard wilt niet uit haar stal!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-21 21:49

Dankjewel van de lieve reacties, het was echt een gigantisch moeilijke beslissing omdat ik haar zo graag zie. Ik weet wel niet hoe ik het ga aanpakken want bij mij bokte ze tijdens het rijden doordat ik te onzeker was.

Poekkie

Berichten: 7349
Geregistreerd: 29-10-16
Woonplaats: Belgie

Re: Mijn paard wilt niet uit haar stal!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-21 21:51

Misschien is er een iets zekerdere ruiter op stal die haar een tijdje kan rijden en achteraf kan voorrijden als er kijkers komen?
Probeer wel eerlijk te zijn naar mensen toe dat dit geen paardje is voor beginners en ze durft bokken als je aarzelt. Hoe beter mensen zijn geinformeerd, hoe groter de kans dat paardje bij hun past en een goed plekje zal vinden zonder snel weer te worden doorverkocht.

TisMO
Berichten: 121
Geregistreerd: 02-01-21

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-21 23:16

Poekkie schreef:
Misschien is er een iets zekerdere ruiter op stal die haar een tijdje kan rijden en achteraf kan voorrijden als er kijkers komen?
Probeer wel eerlijk te zijn naar mensen toe dat dit geen paardje is voor beginners en ze durft bokken als je aarzelt. Hoe beter mensen zijn geinformeerd, hoe groter de kans dat paardje bij hun past en een goed plekje zal vinden zonder snel weer te worden doorverkocht.

Ja inderdaad, er staat ook duidelijk voor gevorderde en niet voor onzeker