Drakenpony (pubergedrag op vreemd terrein)

Moderators: Apple, Coby, petraaken, C_arola, Dyonne

IsabelleN

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-19 18:01

Puberen: onder invloed van hormonen zich afzetten tegen ouders of naasten.
Dat kan een pony gelukkig niet :D

Veel succes TS, hopelijk kan je dochter in de vakantie lekker bezig zijn en rijden met d'r pony!

pol013

Re: Drakenpony (pubergedrag op vreemd terrein)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-19 15:46

Volgens mij ben je top bezig. Ik duim voor jullie.

En alvast een geruststelling/waarschuwing. Mensen die paarden 'stout' vinden zijn vooralsnog nog vaak in de meerderheid. Je gaat dus nog vaak met andere meningen (pak hem aan, zo laat je hem winnen etc etc) te maken krijgen. Luister er oprecht naar en blijf er voor open staan. Het kán inderdaad zijn dat je over jouw grenzen heen laat wandelen. Maar volg dan daarna vooral je eigen gevoel. Dat is niet makkelijk hoor.

Ik heb nu 2 uitersten staan. 1 Die wel over je grenzen heen walst als hij de kans krijg en waar je dus vrij snel op je strepen moet gaan staan (echt mega zeker typ) en 1 die heel stoer lijkt maar dat echt, echt echt niet is. Daarbij moet ik echt elke keer opnieuw zelf sterk in mijn schoenen staan om bij mijn eigen koers te blijven. Zodra je 'de sport' in gaat word het wat (te) nuchter over het algemeen.

(waar ik soms vind dat het in de nh hoek ook weer te fluffie wordt :') (het is ook nooit goed)

trots op Owen DrZ2+1; SprB+1, SGWL+5