kan hij nog groeien in zijn gedrag

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
lnvdh
Berichten: 956
Geregistreerd: 01-07-17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-10-17 11:02

de huidige eigenaar twijfelt en heeft het over verkoop. ze komt zelf amper meer op stal en heeft geen klik met hem. De andere bijrijdster kan het niet betalen. Ik zelf twijfel al langere tijd over een eigen pony/paard voor mij en t.z.t mijn dochter. Mijn dochter zorgt nu nog voor een oude haflinger die nog wel even meegaat dus hoeft er niet direct op.

Storm, voor altijd in ons hart 09-10-2020


pol013

Berichten: 8990
Geregistreerd: 18-05-04
Woonplaats: Omg breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-17 09:38

Verbeteren kan dit zeker.

Je omschrijft niets anders dan een normale 5 jarige. Mijn wel opgevoede 5 jarige zal in iets minder ervaren handen waarschijnlijk ook de kleine streken uithalen die je beschrijft.

Met het paard is waarschijnlijk niets mis. Hooguit wat slim of brutaal. Met de combinatie zou iets mis kunnen zijn. Waarschijnlijk doe je er verstandig aan om goede begeleiding te zoeken zowel naast als op het paard. Als je daar in wil investeren (tijd en geld) kun je gewoon heel veel plezier krijgen samen.

senna21

Berichten: 11822
Geregistreerd: 17-03-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-17 11:17

Beleren kun je maar 1 keer goed doen.
Anderzijds, we stapten vroeger ook gewoon op jonge pony's, paarden zonder instructeurs.... En meestal ging dat goed. :+ :*
Af en toe wordt nu de dingen wel wat overdreven.
Het is wel belangrijk dat je duidelijk en consequent bent, dan kan er een hele hoop.

Books, minds and umbrella's only work when they are open.


lnvdh
Berichten: 956
Geregistreerd: 01-07-17

Re: kan hij nog groeien in zijn gedrag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-10-17 15:01

vandaag weer les gehad en hij was superbraaf en luisterde goed naar me. wel snel afgeleid en even tien passen aan de kletter toen er buiten de bak een ander paard schrok van de kat die van het dak afsprong maar had hem vrij direct weer bij me. ook op stal vndg niet drammerig oud, dan krijg ik dus het gevoel dat het moet lukken!

Storm, voor altijd in ons hart 09-10-2020


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Melania en 35 bezoekers