Weer erop in plaats van ernaast...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

jansje73

Berichten: 2656
Geregistreerd: 04-05-12

Re: Weer erop in plaats van ernaast...

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 08:19

Een mooi verhaal heb je geschreven, vanavond reageer ik verder. Ik heb ook een verhaal dat ik toch hier ga plaatsen.


jansje73

Berichten: 2656
Geregistreerd: 04-05-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 22:56

TS , nu ga ik wel twijfelen of ik er een eigen topic van maak of hier alvast een stukje vertel. Dat had ik al gezegd vanmorgen, dus zet ik het ook wel hier . :D Beloofd = Beloofd toch? Ik houd het wel kort. :P

In november 2015 viel ik erg hard van mijn tinker ruin Quinlan af in de bossen. Achteraf was het mijn eigen dikke fout , Quinlan was al een tijdje niet meer gereden . Na de val van toen was het vertrouwen echt tussen ons kwijt. Dat duurde ook wel lang dat het vertrouwen weer terug was, ik stond op het punt mocht Quinlan zo blijven bokken hem te verkopen. Diep in mijn hard wilde ik dat niet en ben daar nu erg blij mee dat ik hem niet had verkocht. We reden niet veel samen en een bos ritje die lagen op een laag pitje , een keertje of 2 denk ik na de val van toen. Een goede vriendin van mij kreeg les en volgens haar instructrice moest ik gaan proberen om positief op Quinlan te gaan rijden. Dat heeft veel geholpen en tot aan de dag van nu doe ik dat nog steeds. Binnenkort staat er wel een bos/duin ritje in de planning. Met Quinlan had ik onze eerste onderlinge wedstrijd waar niks moet en alles mag wedstrijd reed ik met hem in de B dressuur 199 punten ,we hadden gewonnen.We hadden ook gesprongen dat was wel een uitdaging omdat we nog nooit echt hadden gesprongen, het stond laag en we hadden er beide lol in. Dus alles komt goed en de rest lees je in mij topic.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 62 bezoekers