Shetje plaagt verzorgster

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 

Eetjelelie
Berichten: 15
Geregistreerd: 03-11-08

Re: Shetje plaagt verzorgster

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-07-18 23:02

Dat is precies wat ik ga doen inderdaad! Zondag al even samen gewandeld en heb haar wat goede tips kunnen geven. Hoe ik het doe en hoe ik dus denk dat het voor haar ook beter is. Aan het eind van de wandeling ging het al een stuk beter.
Consequentie is het hoofdwoord voor mijn verzorgster.
Nu gaan we allebei op vakantie en na de vakantie ga ik de 1e paar keren nog met haar mee.
Nogmaals bedankt voor de tips!


LWDaisy

Berichten: 4769
Geregistreerd: 26-03-18
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-18 17:27

Eetjelelie schreef:
Dat is precies wat ik ga doen inderdaad! Zondag al even samen gewandeld en heb haar wat goede tips kunnen geven. Hoe ik het doe en hoe ik dus denk dat het voor haar ook beter is. Aan het eind van de wandeling ging het al een stuk beter.
Consequentie is het hoofdwoord voor mijn verzorgster.
Nu gaan we allebei op vakantie en na de vakantie ga ik de 1e paar keren nog met haar mee.
Nogmaals bedankt voor de tips!


Ik denk idd dat dit de beste oplossing is.
Het kan niet de bedoeling zijn dat het een keer mis gaat en er jouw pony wat overkomt.
Ofwel voedt je de verzorgster op, ofwel ga je iemand anders moeten zoeken. Zo is het niet veilig voor je pony, en niet leuk voor je verzorgster :)

Jij kent je pony het beste, en sja, de meesten hebben nu eenmaal een handleiding :+ Breng deze over op je verzorgster: als ze hiervoor open staat, komt het vast wel goed :)

Life with Daisy ღ Al 10 jaar mijn Valentijn!
En dan.. Het laatste eerbetoon.. Rust zacht, mijn liefste Daisy..
Fueled by caffeine - sarcasm - inappropiate thoughts.
Gids te Fort van Breendonk - voor een rondleiding, pm me!

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: xVerax en 23 bezoekers