Pony gooit voer emmer om

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Koper

Berichten: 30090
Geregistreerd: 12-10-07
Woonplaats: In een mooi dorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-18 13:11

Mijn ruin doet dit ook, hij verspreidt het liefst zijn voedsel over een zo groot mogelijk oppervlak om het daarna rustig op te eten. Waar ik op zich niets op tegen zou hebben, ware het niet dat

- zijn supplementen dan voor een groot deel verloren gaan
- mijn merrie/een hond/vogels een deel opeten
- hij zijn voer op de wei krijgt en hij op deze manier aardig wat aarde binnen krijgt

Dus hij heeft een voerbak met twee handvaten. Die ik vasthoud tot hij het meeste op heeft. Dat is erg gezellig, en ik word er altijd helemaal rustig van. En die paar minuten dat hij over zijn brokken doet zijn ook het einde van de wereld niet, toch? Onderin zijn bak krijgt hij een laag slobberachtig spul, zodra hij daar aan begint zet ik zijn bak op de grond en zoekt hij het zelf uit. Waardoor hijzelf en zijn omgeving (inclusief mijn andere paardje) dus onder de prut komen te zitten. Nou en. Het is een paard. Geen my little pony.

"Að ríða er dans á milli tveggja ólíkra heima"
-þórarinn Eymundsson

Smiley-legenda in profiel :D *\o/*
We zijn nu bijna 22 jaar verder. En ik wil echt weten of pokemon inmiddels een pony heeft.



Koper

Berichten: 30090
Geregistreerd: 12-10-07
Woonplaats: In een mooi dorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-18 13:24

Dóódeng, zulke emmers. Als ze na het eten dorst krijgen en gaan drinken met dat ding om verzuipen ze zichzelf.

"Að ríða er dans á milli tveggja ólíkra heima"
-þórarinn Eymundsson

Smiley-legenda in profiel :D *\o/*
We zijn nu bijna 22 jaar verder. En ik wil echt weten of pokemon inmiddels een pony heeft.

Koper

Berichten: 30090
Geregistreerd: 12-10-07
Woonplaats: In een mooi dorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-18 13:30

Ineke2 schreef:
Koper schreef:
Dóódeng, zulke emmers. Als ze na het eten dorst krijgen en gaan drinken met dat ding om verzuipen ze zichzelf.
:roll:
Daarom moet je ook in de buurt blijven en ze direct weer af doen als ze het voer op hebben.


Als je toch er bij moet blijven kun je toch net zo goed die emmer even vasthouden :roll:

"Að ríða er dans á milli tveggja ólíkra heima"
-þórarinn Eymundsson

Smiley-legenda in profiel :D *\o/*
We zijn nu bijna 22 jaar verder. En ik wil echt weten of pokemon inmiddels een pony heeft.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 bezoekers