Zeer nerveus paard

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Jane2

Berichten: 685
Geregistreerd: 30-06-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-17 11:19

Geef haar aub de tijd. Ze is uit haar vertrouwde omgeving gehaald. En dat kost nu eenmaal tijd om te wennen aan alles, de wei, de mensen, de stal, jou, jou manier van dingen doen enz enz. Grondwerk zou je daarbij erg goed kunnen helpen. Zo kan je op een rustige manier wederzijds vertrouwen opbouwen en later wederzijds repect. Misschien eens rondvragen of iemand je kan helpen met het grondwerk. Of google of er een goed instructeur bij je in de buurt zit. Je kan ook zelf heel veel vinden op het internet. Parelli, Marijke de Jong van Paardenbegrijpen.nl, Brent Branderup, Anja Beran enz enz. Maar doe het rustig aan. Alles op zn tijd. Dan gaat het zeker goed komen.


Jane2

Berichten: 685
Geregistreerd: 30-06-13

Re: Zeer nerveus paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-17 16:04

Super gedaan TS. Fijn dat het gesprek al zo verhelderd was. Komt zeker goed.

Jane2

Berichten: 685
Geregistreerd: 30-06-13

Re: Zeer nerveus paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-17 17:10

Super leuk. Ik weet zeker dat het je gaat lukken. En terug bij jezelf is helemaal niet erg. Erg leerzaam. Mijn lesgeefster werkt ongeveer op dezelfde wijze als Monya. Ook ik ben met m'n tinker deze weg moeten gaan bewandelen. Hij kwam uit de kudde in Engeland en had het hoog nodige meegemaakt. Maar dankzij de super fijne begeleiding en terug naar mezelf kijken heb ik nu echt een maat voor het leven. Wederzijds vertrouwen en respect.

Houd je ons een beetje op de hoogte?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 75 bezoekers