Nieuwe uitdaging! Jaarling!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

NatasjavE

Berichten: 30864
Geregistreerd: 21-04-04
Woonplaats: De Bilt

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-16 07:56

Storm2009 schreef:
Dresjoepie het is echt niet zo dat je niks mag doen met een jaarling...


Niet niks nee. Even dagelijks een 10 minuten in handen is prima.

Maar zoveel mogelijk ermee doen is goed bedoeld van TS maar onnodig en zeker niet fijn voor het jaarling.

Lekker nog 2 jaar in de koppel laten staan is het meest diervriendelijk.

En daarna zoveel mogelijk ermee doen. Dan ben je niet te laat, het heeft niks gemist en dan snapt het diertje het.

Nu snapt ie het nog niet.

That awkward moment when someone yells at you for clicking your pen and you have to click it one more time to use it....


NatasjavE

Berichten: 30864
Geregistreerd: 21-04-04
Woonplaats: De Bilt

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-16 08:16

Van 10 minuten krijgt ie niet zo veel van nee. Maar nodig is het normaal gesproken ook niet.
En hij heeft nog wel een ander jaarling nodig voor zijn ontwikkeling. social skils heeft hij van mama en de andere veulens geleerd.

En als ik lees zoveel mogelijk mee doen....dan lees ik: Lekker grondwerk mee doen. Dat is te vroeg en te veel. Dat is een kleuter naar het VWO sturen.

That awkward moment when someone yells at you for clicking your pen and you have to click it one more time to use it....

NatasjavE

Berichten: 30864
Geregistreerd: 21-04-04
Woonplaats: De Bilt

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-16 20:15

Tieneke schreef:
Voor nu zou ik het houden op vaststaan, voetjes geven, borstelen, uit je ruimte blijven (respect) en meer van dat soort dingen die later vanzelfsprekend moeten zijn.



Die nu al vanzelfsprekend moeten zijn.

That awkward moment when someone yells at you for clicking your pen and you have to click it one more time to use it....


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 41 bezoekers